کد خبر : 1830676 | 04 تیر 1401 ساعت 18:35 | 28.2K بازدید | 5 دیدگاه

شرایط فروش ستاره هلندی بارسلونا مشخص شد

بارسلونا آماده است تا ممفیس دیپای، ستاره هلندی و گلزن خود را در تابستان امسال به فروش برساند.

شرایط فروش ستاره هلندی بارسلونا مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، تنها یک سال بعد از انتقال آزاد ممفیس دیپای از لیون به بارسلونا، آینده او در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته و امکان جدایی این مهاجم هلندی وجود دارد. نشریه اسپورت در گزارشی مدعی شد تنها چیزی که در حال حاضر قطعی شده این است که اگر یک پیشنهاد بزرگ برای ممفیس دیپای برسد، او می‌تواند بارسلونا را در همین فصل تابستان ترک کند، اما هنوز این اتفاق رخ نداده است.

1710572

ممفیس دیپای اردوی پیش فصل را با تیم اصلی انجام خواهد داد و سپس مدیران بارسلونا با توجه به شرایط قرارداد بازیکنان جدید، آمادگی آنسو فاتی و گزینه‌هایی که هنوز در بازار نقل و انتقالات برای بازیکن و باشگاه وجود دارد، تصمیم گیری خواهند کرد.  ممفیس دیپای فصل گذشته را در شرایط خوبی به پایان رساند و ژاوی نیز با توجه همه کاره بودن این بازیکن در خط حمله و قابلیت جابه‌جایی او، ارزش ممفیس دیپای را خوبی می‌داند. 

با وجود این موضوع، اولویت‌های دیگری برای تقویت خط حمله وجود دارد و اگر همه چیز در بازار طبق برنامه پیش برود، به احتمال زیاد او در فصل آینده فرصت زیادی برای بازی کردن نخواهد داشت. بدین‌ترتیب اگر بارسلونا در فصل تابستان رابرت لواندوفسکی و یک وینگر جدید را به ترکیب خود اضافه کند، ممفیس دیپای در اواخر بازار به فروش خواهد رسید. اما در مقطع فعلی ژاوی تمایلی به جدایی این بازیکن نداشته و فعلا ممفیس دیپای کار خود را در بارسلونا ادامه خواهد داد.

دیدگاه‌ها