کد خبر : 1830684 | 04 تیر 1401 ساعت 19:40 | 37.3K بازدید | 3 دیدگاه

بهترین مهاجم ایتالیا، فصل آینده در کنار هری کین

درحالی‌که آینده نیکولو زانیولو در آ اس رم مبهم به نظر می‌رسد با وجود شایعات قبلی، تاتنهام شانس بیشتری برای جذب او خواهد داشت تا یوونتوس و میلان.

بهترین مهاجم ایتالیا، فصل آینده در کنار هری کین

به گزارش "ورزش سه"، مدتی است بازار گمانه‌زنی درباره آینده نیکولو زانیولو، ستاره ایتالیایی ملی‌‌‌پوش رم، داغ بوده. با اینکه هنوز مشخص نیست آینده او در این باشگاه چه خواهد بود اما بر خلاف شایعات که شانس پیوستن او به دو باشگاه ایتالیایی یوونتوس و میلان را بالا می‌دانند، در صورتی‌که قرار به ترک رم توسط زانیولو باشد، او به احتمال زیاد راهی لیگ برتر شده و پیراهن تاتنهام را به تن خواهد کرد.

تیم مدیریت برنامه‌های زانیولو در حال حاضر مشغول مذاکره با جیلاروسی است تا شرایط برای تمدید قرارداد او بررسی شود. اما بر اساس گزارش‌ها در ایتالیا، این مذاکرات به بن‌بست خورده چرا که زانیولو اصرار دارد در هر فصل دستمزدی معادل 6 میلیون یورو دریافت کند.

1723313

گران‌ترین بازیکنان حال حاضر رم در حال حاضر چنین دستمزدی دریافت می‌کنند و زانیولو نمی‌خواهد حتی یک سنت کمتر از آنها بگیرد. از طرف دیگر باشگاه رم به درخواست زانیولو روی خوش نشان نداده، چرا که قرارداد او در سال 2024 به پایان می‌رسد و شاید فروش او به قیمت مناسب، گزینه خوبی برای جیلاروسی باشد.

با اینکه یوونتوس و میلان، واقعا به جذب زانیولو علاقه دارند اما هیچ‌کدام از نظر مالی امکان خرید مستقیم او از رم را ندارند و در نتیجه به رم پیشنهاد معاوضه او با بازیکنان خود را داده‌اند.

اما تاتنهام این مشکل را ندارد. امروز مشخص شد مالکین باشگاه مبلغ 100 میلیون پوند برای خریدهای تابستانی در اختیار مدیریت تاتنهام گذاشته‌اند. به این‌ترتیب دست تاتنهام از این به بعد در بازار نقل و انتقالات باز خواهد بود.

فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی ایتالیایی تاتنهام، در سفر اخیرش به ایتالیا با مدیران باشگاه رم درباره زانیولو مذاکره کرده و به نظر می‌رسد احتمال بازی کردن مهاجم ایتالیایی در تاتنهام، در کنار هری کین و سونگ هیون مین، بالا باشد.

دیدگاه‌ها