کد خبر : 1830692 | 04 تیر 1401 ساعت 20:00 | 77.1K بازدید | 8 دیدگاه

پرواز به مقصد ایالت متحده؛

قطعی؛ مقصد بعدی گرت بیل مشخص شد

گرت بیل، ستاره ولزی و سابق رئال مادرید با قراردادی ۱۸ ماهه به تیم لس‌آنجلس اف‌سی پیوست.

قطعی؛ مقصد بعدی گرت بیل مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، با پایان قرارداد گرت بیل با رئال مادرید در تابستان امسال، او بازیکن آزاد شده و بعد از 9 سال بازی در لالیگا، حالا قصد دارد در لیگ ایالت متحده به میدان برود. اخبار حاکی از آن است که گرت بیل با باشگاه لس‌آنجلس اف‌سی برای قراردادی به‌مدت یک سال و نیم، به‌طور کامل به توافق دست یافته و به‌زودی برای این باشگاه به میدان خواهد رفت.

در هفته‌های اخیر اخباری در مورد احتمال انتقال گرت بیل به تیم‌هایی چون کاردیف سیتی یا ختافه منتشر شده بود، اما این ستاره ولزی قصد دارد در سال‌های پایانی دوران ورزشی خود در MLS به میدان برود. برخی اخبار حاکی از تمایل گرت بیل به خداحافظی از دنیای فوتبال بود، اما رسیدن تیم ملی ولز به جام جهانی باعث شد او تصمیم خود را به تعویق انداخته و به حضور در میادین ادامه دهد. گرت بیل در سال‌های پایانی حضور در رئال مادرید حواشی فراوانی را تجربه کرد و حالا می‌خواهد در لیگ ایالت متحده روزهای آرامی را تجربه کند. این باشگاه اخیرا جورجو کیه لینی، مدافع ایتالیایی و باتجربه یوونتوس را نیز به خدمت گرفته است.

گرت بیل 32 ساله از زمان پیوستن به رئال مادرید از تاتنهام در سال 2013، موفق به زدن 106 گل و ارسال 67 پاس گل در 258 بازی با لباس این باشگاه شد. در ترکیب تیم ملی ولز نیز گرت بیل در سال‌های اخیر 38 گل به ثمر رسانده و این تیم را به اولین حضورش در جام جهانی از سال 1958 رسانده است.

1723323

دیدگاه‌ها