کد خبر : 1830696 | 04 تیر 1401 ساعت 20:09 | 10.3K بازدید | 2 دیدگاه

آکادمی پیکان میلانو برای والیبالیست‌های ایران و عراق

چرا مدیرعامل پیکان به عراق سفر کرد؟

مدیرعامل باشگاه پیکان امروز به‌منظور یک همکاری مشترک والیبالی، تهران را به مقصد بصره عراق ترک کرد.

چرا مدیرعامل پیکان به عراق سفر کرد؟

به گزارش "ورزش سه"، امیر عطابخش که از زمان حضورش در باشگاه پیکان فعالیت‌های متعددی در ورزش حرفه‌ای این باشگاه و به خصوص در والیبال انجام داده، طی سفری به کشور عراق قصد دارد یک قرارداد همکاری سه‌جانبه را با فدراسیون والیبال عراق و وزارت نفت این کشور به امضا برساند. 
باشگاه پیکان چندی قبل تفاهم‌نامه همکاری با باشگاه میلانوی ایتالیا که موفقیت‌های زیادی در امر والیبال دارد، به امضا رساند. طی این تفاهم‌نامه قرار است آکادمی والیبال «پیکان- میلانو» در تهران راه‌اندازی شود و حالا امیر عطابخش مدیرعامل باشگاه پیکان قصد دارد این تفاهم‌نامه را به یک قرارداد سه‌جانبه منجر کند.
عطابخش امروز به‌همراه برخی دیگر از مدیران باشگاه پیکان به عراق سفر کرد تا در جریان این سفر کوتاه یک تفاهم نامه همکاری با فدراسیون والیبال عراق و وزارت نفت این کشور که مالک باشگاه نفت و گاز جنوبی عراق است به امضا برساند. طی این تفاهم‌نامه باشگاه پیکان در کنار استعدادهای والیبال ایران، از والیبالیست‌های مستعد عراقی نیز در آکادمی مشترک با باشگاه میلانوی ایتالیا استفاده خواهد کرد. 
همچنین قرار است باشگاه پیکان برای گستردگی هرچه بیشتری فعالیت‌های والیبال خود با باشگاه نفت و گاز جنوبی عراق نیز پیمان همکاری امضا کند. در همین راستا، باشگاه نفت و گاز جنوبی عراق از مدیرعامل پیکان دعوت کرد برای شرکت در جشن قهرمانی این باشگاه که اخیرا قهرمان لیگ برتر عراق شده، به بصره سفر کند.
گفتنی است؛ تیم والیبال پیکان چندی قبل موفق شد با برنامه ریزی دقیق برای هشتمین بار در تاریخ، عنوان قهرمانی آسیا را به‌دست آورد و چند ماه بعد به‌عنوان نماینده قاره کهن در جام باشگاه‌های جهان شرکت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها