کد خبر : 1830700 | 04 تیر 1401 ساعت 20:26 | 33.2K بازدید | 2 دیدگاه

شکست اینتر مقابل یووه؛ پدیده ایتالیایی در تورین

با اینکه اینترمیلان گزینه اصلی جذب آندره‌آ کامبیاسو، پدیده جنوا، به حساب می‌آید ولی حالا شانس یوونتوس برای خرید او بیشتر به نظر می‌رسد.

شکست اینتر مقابل یووه؛ پدیده ایتالیایی در تورین

به گزارش "ورزش سه"، آندره‌آ کامبیاسو، پدیده ایتالیایی باشگاه جنوا، فصل گذشته با درخشش در این تیم مورد توجه بزرگان سری آ قرار گرفت. در آغاز تابستان به نظر می‌رسید شانس اینتر برای جذب کامبیاسو بیشتر است اما جدیدترین گزارش‌ها از ایتالیا حاکی از این است که یوونتوس حالا در یک قدمی خرید این دفاع راست 22ساله قرار دارد.

با وجود اینکه جنوا فصل گذشته در نهایت از سری آ سقوط کرد ولی درخشش کامبیاسو باعث شد رقابت بین بزرگان سری آ برای جذب او با شروع پنجره نقل و انتقالات تابستانی آغاز شود.

1723326

گزارش‌ها در ایتالیا حاکی است باشگاه جنوا اعلام کرده ترجیح می‌دهد کامبیاسو را به تیمی واگذار کند که در ازای او حاضر به معاوضه بازیکن باشد. منظور جنوا باشگاه یوونتوس است که اخیرا به آنها اعلام کرده با پیشنهادشان موافقت دارد. جنوا ارزش کامبیاسو را حدود 10 میلیون یورو می‌داند. بر اساس گزارش‌ها قرارداد بین جنوا و یوونتوس برای انتقال کامبیاسو به‌زودی امضا خواهد شد.

کامبیاسو در فصلی که گذشت برای جنوا 26 بازی در سری آ انجام داد. او که در پست دفاع راست بازی می‌کند برای تیمش یک گل به ثمر رساند و چهار پاس گل داد.

شکست در نبرد نقل و انتقالاتی با یوونتوس برای اینترمیلان خبر خوشایندی نیست. اما به نظر نمی‌رسد مدیران این تیم حاضر باشند برای پیروزی بر یووه در این نبرد، به خواسته‌های جنوا تن در بدهند.

دیدگاه‌ها