کد خبر : 1830702 | 04 تیر 1401 ساعت 20:45 | 15.4K بازدید | 8 دیدگاه

شرایط ناامیدکننده ستاره ولز؛ ترکیه هم رمزی را نخواست

تلگراف می‌گوید یکی از باشگاه‌های خواهان آرون مرزی از تلاش برای جذب او منصرف شده و ستاره ولزی احتمالا در یوونتوس خواهد ماند.

شرایط ناامیدکننده ستاره ولز؛ ترکیه هم رمزی را نخواست

به گزارش "ورزش سه"، آرون رمزی امیدوار بود با جدا شدن از یوونتوس به مربی سابقش آندره‌آ پیرلو بپیوندد اما باشگاه جدید پیرلو، کاراگمرک ترکیه، اخیرا از تلاش برای جذب ستاره ولزی منصرف شده و به نظر می‌رسد او فصل آینده را هم در تورین سپری خواهد کرد.

این در حالی است که گفته می‌شد یوونتوس هم با جدایی رمزی موافق بوده و آماده است قراردادش را فسخ کند. وقتی آندره‌آ پیرلو، سرمربی سابق یووه، به‌عنوان سرمربی جدید کاراگمرک ترکیه منصوب شد خبرها حاکی از این بود که او یکی از مهره‌های مد نظرش را آرون رمزی، شاگرد قبلی خود در یووه، اعلام کرده.

1723328

آرون رمزی هم اشتیاق زیادی برای ترک تورین داشت چرا که رابطه او و مدیریت بیانکونری مدتی است شکرآب شده. از این گذشته، اضافه شدن قریب‌الوقوع پل پوگبا به ترکیب یووه، مسلما باعث می‌شود رمزی بیش از پیش به حاشیه رانده شود. رمزی سال گذشته برای یوونتوس تنها سه بازی انجام داد. او در ماه ژانویه به‌صورت قرضی به رنجرز اسکاتلند پیوست و تا پایان فصل در این تیم توپ زد.

رمزی در رنجرز هم نمایش‌های درخشانی نداشت. او در دوران حضور در گلاسکو از نظر آمادگی بدنی مشکلات زیادی داشت و در شکست رنجرز مقابل سویا در فینال لیگ اروپا یک پنالتی از دست داد. یوونتوس که بازیکن غیرمحبوب خود را دوباره در تورین می‌دید امیدوار بود بتواند او را به کاراگمرک ترکیه بفروشد.

اما رئیس باشگاه کاراگمرک تایید کرد با اینکه برای خرید رمزی با یووه به توافق بسیار نزدیک شده بوده اما در نهایت تصمیم گرفته از این خرید منصرف شود. به نظر می‌رسد رمزی چاره‌ای دیگری نخواهد داشت جز اینکه فصل آینده را هم در تورین سپری کند.

دیدگاه‌ها