کد خبر : 1830714 | 04 تیر 1401 ساعت 22:50 | 15K بازدید | 7 دیدگاه

یونایتد امیدوار است؛ دی‌یونگ هفته بعد در اولدترافورد

ادامه مذاکرات بین منچستریونایتد و بارسا باعث شده شیاطین سرخ به این نتیجه برسند که هفته آینده فرانکی دی‌یونگ را قطعا به‌خدمت خواهند گرفت.

یونایتد امیدوار است؛ دی‌یونگ هفته بعد در اولدترافورد

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه در روزهای اخیر به نظر می‌رسید انتقال فرانکی دی‌یونگ از بارسلونا به منچستریونایتد به بن‌‌بست رسیده اما در روزهای اخیر مذاکرات دو باشگاه ادامه پیدا کرده و به مراحل پیشرفته رسیده. تا جایی که منچستریونایتد به این نتیجه رسیده که هفته آینده قطعا شاهد پایان ماراتن مذاکرات بوده و دی‌یونگ را رسما به‌خدمت خواهد گرفت.

1720669

زمانی که یونایتد، اریک تن‌هاخ هلندی را به‌عنوان سرمربی خود منصوب کرد او هموطنش فرانکی دی‌یونگ را به‌عنوان هدف شماره یک نقل و انتقالات تابستانی به مدیریت باشگاه معرفی کرد. مذاکرات با بارسا از همان زمان آغاز شد. تلاش‌های یونایتد برای جذب دی‌یونگ آنقدر شدت داشته که گفته می‌شود باعث کند شدن مذاکرات در دیگر جبهه‌ها برای خرید آنتونی از آژاکس و کریستین اریکسن از برنت‌فورد بوده.

یونایتد ابتدا مذاکرات را با پیشنهادی کمتر از انتظار بارسا آغاز کرد ولی فشارهای تن‌هاخ باعث شده شیاطین سرخ حالا پیشنهادی به کاتالان‌ها ارائه بدهند که نزدیک به رقم درخواستی باشگاه بارسا است. بارسلونا خواهان دریافت 70 میلیون یورو برای واگذاری دی‌یونگ بوده.

1685064

روزنامه اسپورت، چاپ کاتالونیا، اخیرا اعلام کرد فرانکی‌‌ دی‌یونگ منتظر است تا تکلیف مذاکرات بین بارسا و یونایتد مشخص شود. به همین علت است که او تا این لحظه به پیشنهاد بارسا برای تمدید قرارداد پاسخ مشخصی نداده. بارسا از مدتی پیش به دی‌یونگ پیشنهاد داده بود که قراردادش با این باشگاه را 5ساله تمدید کند.

دیدگاه‌ها