کد خبر : 1830715 | 04 تیر 1401 ساعت 22:56 | 22.8K بازدید | 3 دیدگاه

وین رونی، مهم‌ترین نگرانی لمپارد در اورتون

جدایی وین رونی، سرمربی دربی‌کاونتی‌ از این تیم، بیش از هر کس دیگری فرانک لمپارد را روی نیمکت اورتون نگران خواهد کرد.

وین رونی، مهم‌ترین نگرانی لمپارد در اورتون

به گزارش "ورزش سه"، وین رونی، ستاره سابق فوتبال انگلیس که از سال 2020 هدایت باشگاه دربی‌کاونتی را به‌عهده داشت اخیرا اعلام کرد از این تیم جدا شده و دیگر به مربیگری دربی ادامه نخواهد داد. این خبر برای فرانک لمپارد، سرمربی اورتون، نگران‌کننده است. اما چرا؟

وین رونی، سابقه بازی در اورتون را دارد. او دو دوره در خط حمله این تیم بازی کرده. از این گذشته رونی پیشتر گفته بود ممکن است روزی هدایت اورتون را به‌عهده بگیرد و از این بابت خوشحال خواهد شد.

1723344

در گذشته از وین رونی به‌عنوان سرمربی احتمالی اورتون نام برده شده. از جمله در میانه فصل گذشته و بعد از نتایج بسیار ضعیف رافائل بنیتز در اورتون، گفته می‌شد مدیران باشگاه به دنبال استخدام بازیکن سابق‌شان، رونی، هستند. اما رونی آن روزها هدایت دربی‌کاونتی را در دست داشت و نمی‌توانست باشگاهش را ترک کند.

فرانک لمپارد از ماه ژانویه هدایت اورتون را به دست گرفت، زمانی که اورتون در جایگاه شانزدهم جدول لیگ برتر ایستاده بود و با خطر سقوط مواجه بود. با اینکه اورتون با لمپارد مدتی به سه جایگاه قعر جدول سقوط کرد اما لمپارد از 6 بازی آخر فصل 10 امتیاز به‌دست آورد و اورتون را از سقوط نجات داد.

1723345

با اینکه وین رونی پیشتر گفته بود خودش را برای هدایت باشگاه‌های لیگ برتری آماده نمی‌بیند ولی حالا که او دیگر در دربی‌کاونتی مسئولیتی ندارد و دستش باز است؛ ممکن است برای به‌دست گرفتن سکان هدایت اورتون وسوسه شود.

دیدگاه‌ها