کد خبر : 1830728 | 05 تیر 1401 ساعت 08:40 | 19.9K بازدید | 6 دیدگاه

شریفی و نساجی؛ انتخابی به سود هافبک تیم پرسپولیس

روز گذشته محمد شریفی، هافبک پرسپولیس، که به سبب پایان قرارداد با این تیم می تواند راهی تیم جدید شود مذاکراتی با باشگاه نساجی داشت.

شریفی و نساجی؛ انتخابی به سود هافبک تیم پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، این مذاکرات ابتدایی بود و منجر به عقد قراداد نشد و در نهایت باشگاه نساجی پیشنهاد خود را برای عقد قرارداد به این بازیکن ارایه داد. حمید مطهری، سرمربی جوان نساجی، که بعد از سال ها دستیاری قرار است در تیم مازنی اولین تجربه سرمربیگری را سپری کند به سبب حضور در کادر فنی تیم پرسپولیس پیشنهاد جذب محمد شریفی را به باشگاه نساجی ارایه داد، پیش‌بینی می شود انتخاب نساجی از سوی محمد شریفی به سود این بازیکن جوان تمام شود.

محمد شریفی، که این فصل هم می تواند در لیست بازیکنان زیر 23 سال قرار گیرد در استقلال خوزستان – سایپا و در ادامه پرسپولیس، نتوانست حضور ثابتی در ترکیب این تیم ها داشته باشد و با وجود شایستگی حضورش در ترکیب تیم پرسپولیس هم کج دار و مریز بود اما هر گاه در ترکیب این تیم به میدان آمد توانست شایستگی خود را نشان دهد و حتی موفق به گلزنی هم شد. نساجی می تواند برای این بازیکن جوان سکوی پرتاب شود چرا که نساجی پیش از شروع فصل در دیدار با استقلال برای فتح سوپر جام خواهد جنگید و در ادامه مسیر به عنوان قهرمان جام حذفی دوست دارد به ماجراجویی اش در فصل جدید ادامه دهد.

باید منتظر ماند و دید که محمد شریفی از بین پیشنهادات رسیده به کدام تیم خواهد رفت. او به سبب قرار گرفتن در لیست بازینان زیر 23 سال و اینکه بازیکن آزاد به شمار می رود می تواند انتخاب های متعددی داشته باشد و حتی با پیشنهادات خارجی هم مواجه شده است اما نکته مهم که در ادامه مسیر به محمد شریفی برای پیدا کردن یک جایگاه شایسته کمک می کند بازی کردن در ترکیب ثابت یک تیم است و شاید برای او بهترین گزینه نساجی باشد چرا که قرار است زیر نظر مربی سابق خود کار کند که از او شناخت خوب و کافی دارد.

دیدگاه‌ها