کد خبر : 1830743 | 05 تیر 1401 ساعت 09:53 | 35.6K بازدید | 19 دیدگاه

قرمزها فقط یک مهاجم شش دانگ لازم دارند؛

رقابت زودهنگام آقای پاس گلی در پرسپولیس

پرسپولیس با نهایی کردن خرید سعید صادقی حالا یک مدعی جدید برای ارسال کاشته‌ها و ثبت پاس گل دارد.

رقابت زودهنگام آقای پاس گلی در پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، در هفته‌های پایانی لیگ رقابت میان سعید صادقی و مهدی ترابی برای کسب عنوان برترین پاسور لیگ بالا گرفته بود اما صادقی توانست خود را از ترابی و دیگر رقیبانش جدا کند و با ۱۴ پاس گل در صدر این جدول بایستد.

در فصلی که ترابی نیز ۱۱ پاس گل داد همواره از فقدان خلاقیت در میانه زمین پرسپولیس و دست تنها بودن شماره ۹ سرخ‌ها سخن به میان می‌آمد. این نقص مورد توجه کادرفنی پرسپولیس هم قرار گرفت و سروش رفیعی و سعید صادقی در لیست نهایی خرید یحیی گل‌محمدی بودند.

علاوه بر صادقی، سروش رفیعی نیز در این فصل جزو پاسورهای خوب لیگ بود و ۶ پاس گل به هم‌تیمی‌هایش در سپاهان داد. با حضور ترابی، رفیعی و صادقی سه مدعی جدی برای ارسال در شروع مجددها در اسکواد این تیم وجود دارد و علاوه بر آن هرکدام هم در جریان بازی مهارت ویژه‌ای در گلسازی دارند.

البته به این نفرات می‌توان نام امید عالیشاه را نیز افزود؛ عالیشاه نیز سابقه کسب برترین پاسور لیگ را در کارنامه‌اش داشته و همانند سه بازیکن نام‌ برده توانایی بازی‌سازی و ارسال در شروع مجدد‌ها را دارد.

با این اوصاف پرسپولیس تنها به مهاجم شش دانگ نیاز دارد که قدر موقعیت‌های خلق شده را بداند. بدون شک هواداران طی روزهای آینده منتظر جذب مهاجم در پرسپولیس هستند تا اسکواد تیم‌شان خیلی زود شکل بگیرد.

دیدگاه‌ها