کد خبر : 1830748 | 05 تیر 1401 ساعت 10:19 | 27.6K بازدید | 11 دیدگاه

ناراحتی ستاره بارسا؛ پیکه موبایل خبرنگار را شکست!

به نظر می‌رسد که حواشی مربوط به جرارد پیکه، مدافع کهنه‌کار بارسلونا، همچنان ادامه دارد.

ناراحتی ستاره بارسا؛ پیکه موبایل خبرنگار را شکست!

به گزارش "ورزش سه"، جدایی پیکه از شکیرا یکی از جنجالی‌ترین اتفاقات چند ماه اخیر بوده و حدس و گمانه‌زنی درباره آن هنوز به پایان نرسیده است. 
این اتفاق باعث تعجب بسیاری شد که تصور می‌کردند این زوج در شرایط خوبی قرار دارند اما علنی شدن مشکلات آنها و مسائلی که درباره دلیل این جدایی و خیانت پیکه مطرح شد باعث شد که هردوی آنها از نظر روانی تحت فشار قرار بگیرند. 
خوان لاپورتا نیز چند روز قبل تاکید کرده بود که این مدافع بارسا در شرایط روحی خوبی قرار ندارد و حواشی ایجاد شده تاثیر بدی روی او داشته است. 
روز گذشته سوسیالیته مدعی شد که این بازیکن با یوردی مارتین، خبرنگار و عکاس مشهور اسپانیایی، روبرو شده و از شدت خشم و ناراحتی تلفن همراه او را شکسته است. 

1718729


مارتین مدعی شده که رفتار پیکه برابر او بسیار بد و زننده بوده است. او جزو پاپاراتزی‌هایی بود که سعی داشت تصویری از این بازیکن بگیرد اما در نهایت پیکه تلفن همره او را گرفت و به زمین انداخت، سپس سوار ماشین شد و چندین چراغ قرمز را رد کرد تا هرچه سریع‌تر از آنها دور شود. 
گفته می‌شود که این خبرنگار تصمیم گرفته او را تا فرودگاه همراهی کند و پس از آن وقتی در فرودگاه به پیکه و رفتارش معترض شده، این بازیکن بار دیگر عصبانی شده است. 
پیش از این گفته شده بود که شکیرا نیز با مشکلاتی مشابه روبرو شده و چند نفر به صورت مداوم در تعقیب او هستند و حتی طرحی گرافیکی را روی دیوار خانه او نقاشی کرده‌اند.

دیدگاه‌ها