کد خبر : 1830752 | 05 تیر 1401 ساعت 10:36 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

انوشیروانی: وزنه‌برداران خواسته‌های بزرگی نداشتند

سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری گفت: وزنه‌برداران خواسته‌های خیلی بزرگ و آرمانی نداشتند و نقطه عطف جلسه دیروز این بود که به تفاهم رسیدیم.

انوشیروانی: وزنه‌برداران خواسته‌های بزرگی نداشتند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، سجاد انوشیروانی صبح یک شنبه در حاشیه مراسم روز المپیک در مورد جلسه با وزنه برداران معترض که در نهایت به توافق منجر شد، بیان کرد: با حضور بهداد سلیمی و دیگر دوستان که کنار ما هستند، جلسه خوبی را با وزنه‌برداران داشتیم. ما به آینده این وزنه‌برداران خیلی امید داریم. دغدغه‌ها و مشکلاتی که آن‌ها داشتند، حداقل امکانات است و خواسته‌های خیلی بزرگ و  آرمانی نداشتند. فقط دوست دارند که آینده‌شان دچار مشکل نشود. برای ما و وزنه‌برداران اهتزاز پرچم ایران مهم است. نقطه عطف این جلسه این بود که به تفاهم رسیدیم و قرار است که وزنه‌برداران در چند روز آینده به اردوی تیم ملی برگردند.

او در مورد محل برگزاری اردوی تیم ملی بزرگسالان گفت: در حال رایزنی هستیم در یکی، دو روز آینده به صورت قطعی مشخص خواهد شد و نتیجه آن را اعلام می‌کنیم.

سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری در پاسخ به این پرسش که وضعیت مالی فدراسیون مشخص شده است یا خیر؟ تصریح کرد: بحث مالی فدراسیون هنوز در حال بررسی است و تمام نشده است. در چند روز آینده گزارشی را ارائه خواهیم داد که وضعیت درآمد، هزینه و بدهی‌های فدراسیون به چه صورت است. به امید خدا و با کمک دوستان تلاش می‌کنیم که کارهای خوبی را در فدراسیون انجام دهیم.

انوشیروانی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی تکلیف دیگر پست‌های فدراسیون را مشخص می‌کند؟ گفت: تغییر و تحولاتی را خواهیم داشت و تا فردا همه تغییرات را اعلام خواهیم کرد.

او در مورد این که سعید علی‌حسینی به عنوان سرمربی باقی می‌ماند یا خیر و آیا قرار است مربی در کنار او قرار بگیرد؟ گفت:  سعید علی‌حسینی به کار خود ادامه می‌دهد. در مورد انتخاب مربی هم با دوستان مشورت می‌کنیم و بعد نتیجه را اعلام خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها