کد خبر : 1830754 | 05 تیر 1401 ساعت 10:41 | 44K بازدید | 15 دیدگاه

جدایی همیشگی شیمبا از فولاد خوزستان

مهاجم برزیلی دیرپای سرخپوشان اهوازی سرانجام از این باشگاه جدا شد.

جدایی همیشگی شیمبا از فولاد خوزستان

به گزارش ورزش سه، لوسیانو پریرا ملقب به شیمبا مهاجم برزیلی پر طرفدار فولاد، در حالی که فصل گذشته با وجود درخواست باشگاه استقلال حاضر نشد به جمع آبی‌ها بپیوندد در پایان فصل مسیر خود را از شاگردان جواد نکونام جدا کرد.

فولاد که با خرید احسان پهلوان، علی قربانی و مجید علیاری بیشترین تغییرات را در خط حمله داشته، احتمالا برای فصل جدید حسابی روی شیمبا باز نکرده تا این مهاجم ۳۸ ساله اما دونده به فکر جدایی از جمع سرخپوشان اهوازی بیفتد و به نظر می‌رسد او در فصل جدید در جمع شاگردان محمد ربیعی در مس رفسنجان توپ بزند‌.

جالب اینکه آخرین حضور شیمبا در رفسنجان به بازی این دو تیم در دور برگشت رقابت های لیگ برمی‌گردد که شیمبا در این مسابقه در لحظات پایانی یک پنالتی از حریف گرفت اما آن را به دستان داوود نوشی صوفیانی گلر مس رفسنجان کوبید.

با جدایی شیمبا از فولاد به نظر نمی‌رسد این بازیکن که یکی دو باری این باشگاه را به مقصد باشگاه های دیگر ترک کرده دیگر به فولاد بازنگردد. با توجه به شرایط سنی شیمبا باید کار او را در باشگاه فولاد خاتمه یافته تلقی کرد تا داستان طولانی یک بازیکن ممتاز خارجی با باشگاه دیرینه‌اش در ایران به اتمام برسد. همکاری فولاد و لوسیانو پریرا شش فصل به طول انجامیده که رکورد تکرارنشدنی در فوتبال ایران به شمار می‌رود.

دیدگاه‌ها