کد خبر : 1830760 | 05 تیر 1401 ساعت 10:54 | 31.8K بازدید | 8 دیدگاه

چراغ سبز ستاره سویا به بارسا: منتظر می‌مانم

تصمیم ژول کونده، مدافع فرانسوی، برای جدایی از سویا قطعی به نظر می‌رسد.

چراغ سبز ستاره سویا به بارسا: منتظر می‌مانم

به گزارش "ورزش سه"، کونده از سال گذشته تصمیم داشت از سویا جدا شود اما با مخالفت مدیران این باشگاه و خصوصا مونچی، مدیر ورزشی این تیم، روبرو شد تا یک فصل دیگر هم در این تیم بماند. 
چلسی به صورت جدی خواهان جذب این بازیکن بود و حتی توافق اولیه با او برای انجام این انتقال صورت گرفته بود اما مخالفت سویا در نهایت باعث شد که این انتقال عملی نشود. 
اما به نظر می‌رسد که چلسی دیگر علاقه چندانی به نهایی کردن این انتقال و حضور کونده در استمفوردبریج ندارد. توماس توخل مشتاق حضور ماتیس دی‌لیخت در این تیم است و از مدیران چلسی خواسته که تمام تمرکزشان را برای جذب این مدافع به کار بگیرند. 

1721246
همین موضوع شانس بارسا برای به خدمت گرفتن کونده را بیش از پیش افزایش داده است. این بازیکن جزو فهرست مدنظر ژاوی است که به مدیران بارسا تحویل داده و از آنها خواسته که برای تقویت این تیم در فصل آینده، آنها را به خدمت بگیرند. 
گفته می‌شود که مدیران این باشگاه به خوبی از این موضوع خبر دارند که این مدافع تصمیمی برای ادامه حضور در سویل ندارد و مشتاق به تن کردن پیراهن بارسلوناست و همین می‌تواند کار را برای آنها راحت کند. 
او در حال حاضر چند پیشنهاد از سوی چندین باشگاه دریافت کرده اما صبر کرده تا شرایط پیشنهاد بارسا به سویا مشخص شود، چرا که ترجیح او این است که فصل آینده را در نوکمپ آغاز کند. 
با این حال، مدیران بارسا به خوبی از این موضوع آگاه هستند که مذاکره با مونچی کار آسانی نیست اما امید دارند که فشار کونده برای جدایی از سویا تاثیر مثبتی در این روند به سود آنها داشته باشد.

دیدگاه‌ها