کد خبر : 1830767 | 05 تیر 1401 ساعت 11:43 | 17.2K بازدید | 1 دیدگاه

معرفی رسمی قربان بردیف در تبریز؛

طلسم سرمربی تراکتور هفته بعد می‌شکند

باشگاه تراکتور هفته آینده سرمربی خود را به صورت رسمی معرفی خواهد کرد.

طلسم سرمربی تراکتور هفته بعد می‌شکند

به گزارش "ورزش سه"، قربان بردیف هفته گذشته به صورت رسمی به عنوان سرمربی تراکتور انتخاب شد. باشگاه سرخ پوش تبریزی در شرایطی در رسانه رسمی خود این خبر را داد که تا این لحظه هیچ تصویری از توافق طرفین منتشر نشده است.

از زمانی که بردیف به ایران آمد، سپس راهی کشور خود شد و دوباره به گفته باشگاه تراکتور برای نهایی کردن قرارداد به ایران برگشت تا به امروز که این مربی دوباره راهی کشور خود شده هنوز هیچ جزئیات و تصویری از توافق طرفین در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است.

طبق شنیده ها – نه به صورت رسمی (مالک باشگاه هم در صحبت های خود اخیرا به این تاریخ اشاره کرده است) – قربان بردیف یکشنبه هفته آینده به تبریز خواهد آمد و باشگاه تراکتور قصد دارد در مراسمی به صورت رسمی او را معرفی کند تا بالاخره طلسم شکسته و این مربی کهنه کار رو به لنز دوربین ها به عنوان سرمربی تراکتور لبخند بزند.

در خبر توافق تراکتور و بردیف که رسانه رسمی این باشگاه منتشر کرد نیز از عکس آرشیوی استفاده شده تا سوالات و ابهامات زیادی به وجود بیاید. با توجه به مطالب فوق اما باید یک هفته دیگر نیز صبر کنیم تا بالاخره روز 12 تیر ماه یا یکی دو روز دیرتر به صورت رسمی از سرمربی تراکتور رونمایی شود.

دیدگاه‌ها