کد خبر : 1830768 | 05 تیر 1401 ساعت 11:43 | 22.2K بازدید | 14 دیدگاه

فصل سخت برای بازیکنان یونایتد؛ تن‌هاخ شوخی ندارد

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، قصد دارد تغییرات جدی و سختگیرانه‌ای را در تمرینات این تیم اعمال کند.

فصل سخت برای بازیکنان یونایتد؛ تن‌هاخ شوخی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد فصل گذشته شرایط دشواری را پشت سر گذاشت و با بحرانی جدی روبرو شد اما امیدوار است که با حضور تن‌هاخ بتواند این شرایط را تا حد زیادی بهبود ببخشد. 
این سرمربی جدید از مسئولان کرینگتون، زمین تمرین یونایتد، خواسته که ارتفاع چمن‌های این ورزشگاه را به 15 میلی‌متر برسانند، چرا که او تصمیم دارد تمرینات خاصی را در زمینه پاس‌کاری با شاگردانش در پیش فصل انجام دهد. 
این مربی هلندی قصد دارد دو روز ابتدایی تمرینات پیش فصل پس از بازگشت بازیکنان از تمرینات را به بررسی شرایط آمادگی آنها بپردازد و سپس دو جلسه تمرین در هر روز برگزار خواهد کرد. 
بسیاری باور داشتند که بهترین روش برای آماده‌سازی بازیکنان در تمرینات پیش فصل استفاده از تمرینات استقامتی و دوندگی است اما تن‌هاخ چنین باوری ندارد و برنامه مدونی برای پاس‌کاری و کار با توپ و بهبود عملکرد بازیکنانش در حفظ توپ طراحی کرده است. 

1711502
یکی از منابع نزدیک به او در این باره به میرر گفت:« بخش زیادی از تمرینات تن‌هاخ مربوط به مغز و کارهای فکری است. بازیکنان یونایتد باید دوندگی زیادی داشته باشند اما باید این دوندگی را با توپ انجام دهند و برنامه فقط انجام استارت‌های انفجاری نیست.»
گفته می‌شود که سرمربی جدید منچستریونایتد به صورت جدی دستور داده که تمامی بازیکنان یونایتد باید پس از تمرین در مجموعه تمرینی مانده و وعده غذایی را در کنار یکدیگر صرف کنند. 
این روندی است که سر الکس فرگوسن نیز تاکید زیادی روی آن داشت و پس از بازنشستگی او در اولدترافورد به دست فراموشی سپرده شده بود. 
تن‌هاخ معتقد است که صرف غذا در کنار یکدیگر باعث می‌شود که بازیکنان یونایتد رابطه بهتری با هم داشته باشند و بتوانند روحیه تیمی خود را بار دیگر به دست آورند، ویژگی‌ای که فصل گذشته به هیچ وجه در این تیم دیده نمی‌شد.

دیدگاه‌ها