کد خبر : 1830770 | 05 تیر 1401 ساعت 11:51 | 65.6K بازدید | 3 دیدگاه

واکنش تند ستاره برزیل؛ نتوانستم سکوت کنم (عکس)

برونو رزنده، ستاره تیم ملی والیبال برزیل واکنش تندی به مصدومیت هم‌تیمی‌اش نشان داد.

واکنش تند ستاره برزیل؛ نتوانستم سکوت کنم (عکس)

گزارش "ورزش سه"، روز جمعه تیم ملی والیبال ایران در سومین بازی خود از هفته دوم‌ رقابت های لیگ ملت ها مقابل برزیل قرار گرفت. هر دو تیم با سه پیروزی پا به این مسابقه گذاشتند و به دنبال کسب چهارمین برد خود در لیگ ملت‌ها بودند.

با وجود عملکرد عالی تیم ملی والیبال ایران در دو ست ابتدایی، این برزیل بود که نهایتا موفق شد با نتیجه ۳-۰ به پیروزی دست پیدا کند تا چهارمین برد خود در رقابت‌های لیگ ملت‌ها را کسب کند و ا‌وضاع خود در جدول مسابقات را بهبود ببخشد.

با این وجود یک اتفاق ناراحت‌کننده باعث شد که این پیروزی تا حدودی به کام برزیلی ها تلخ شود. در ست دوم بازی آلان سوزا، پشت خط زن برزیل پشت خط سرویس رفت، توپ را به هوا پرتاب کرد اما هنگام پرش پایش پیچ خورد و روی زمین افتاد؛ اتفاقی که صحنه تلخی را در بازی رقم زد و نهایتا باعث شد ستاره برزیل با چشمان اشک‌بار زمین را ترک‌ کند.

حالا مشخص شده که مصدومیت آلان بسیار جدی است و او حدود‌ هشت ماه از میادین دور خواهد بود. در همین راستا برونو رزنده، پاسور تیم ملی برزیل واکنش تندی به این مسئله داشت و‌ برنامه فشرده مسابقات را باعث‌ مصدومیت ها دانسته است. او در اینستاگرام خود نوشت: "روزی که یک پیروزی برای تیم به دست آمد، یک غم بزرگ برای یکی از هم تیمی‌های ما رقم خورد. فکر کردم، تامل کردم اما نتوانستم در مورد تقویم جهانی والیبال سکوت کنم.

هر روز شاهد آسیب ها و مشکلات بیشتری هستیم اما هیچگاه مراقبت های لازم از ورزشکارانی که قهرمان این نمایش هستند انجام نمی دهیم. ما به انجام کاری که دوست داریم و این که برای کشور و باشگاه‌هایمان می‌جنگیم، ادامه خواهیم داد، اما به خاطر سلامت جسمی و روحی ورزشکارانی که به این ورزش متعهد هستند، منتظر پیشرفت‌ها و تغییرات هستیم."

1723414

دیدگاه‌ها