کد خبر : 1830773 | 05 تیر 1401 ساعت 11:55 | 8.2K بازدید | 11 دیدگاه

تمجید تیاگو از کاپیتان؛ هندرسون هم‌سطح کروس و ژاوی

تیاگو آلکانتارا، ستاره لیورپول، از بازی در کنار جوردن هندرسون ابراز خوشحالی کرد.

تمجید تیاگو از کاپیتان؛ هندرسون هم‌سطح کروس و ژاوی

به گزارش "ورزش سه"، تیاگو در طول سال‌های گذشته فرصت بازی در کنار بسیاری از بازیکنان درخشان دنیای فوتبال را داشته است. 
او در سال 2020 به لیورپول ملحق شد و از آن زمان تا به حال در کنار هندرسون زوج خوبی را تشکیل داده و موفقیت‌های بسیاری را مانند دو قهرمانی در جام اتحادیه و جام حذفی این فصل و نایب قهرمانی لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد. 
هندرسون پس از آغاز نه چندان راضی کننده‌اش با پیراهن لیورپول پس از پیوستن به این تیم در سال 2011، حالا موفق شده به عنوان کاپیتان باشگاه به یکی از مهره‌های کلیدی تیم یورگن کلوپ تبدیل شود. 

1677687
به نظر می‌رسد که تیاگو نیز به خوبی به توانایی و مهارت‌های این بازیکن واقف است و از این که در زمین کنار او توپ می‌زند خوشحال است، تا جایی که او را هم‌سطح بازیکنانی چون تونی کروس و ژاوی می‌داند. 
تیاگو در مستندی که به مناسبت سالگرد پیوستن کاپیتان لیورپول به این باشگاه منتشر شده در این باره گفت:« او قدرتی را به تیم اضافه می‌کند که لیورپول در بعضی از مواقع بازی نیاز زیادی به آن دارد. او کل بازی را شدت می‌بخشد. او یکی از بهترین بازیکنان میانی است که من در طول دوران فوتبالم در کنارش بازی کرده‌ام.»
این بازیکن اسپانیایی در حالی چنین ادعایی را مطرح کرده که پیش از این در بارسلونا و بایرن مونیخ به میدان رفته و شانس بازی در کنار بعضی از بزرگ‌ترین هافبک‌های فوتبال اروپا را داشته و به همین دلیل چنین تعریفی باید مایه مباهات هندرسون باشد.

دیدگاه‌ها