کد خبر : 1830774 | 05 تیر 1401 ساعت 12:03 | 24.5K بازدید | 6 دیدگاه

رقمی که هر روز درشت‌تر و غیرقابل پرداخت‌تر می شود!

ماشین با 12 میلیارد بدهی در آستانه انحلال

بدهی سنگین به بازیکنی که کارایی خیلی زیادی هم نداشت، قدیمی ترین تیم شمال غرب را در آستانه فروپاشی قرار داده است.

ماشین با 12 میلیارد بدهی در آستانه انحلال

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه ماشین سازی دومین سقوط خود را در دومین سال پیاپی تجربه کرد تا در بدترین روزهای تاریخ چند ده ساله خود قرار بگیرد. این تیم سه سال پیش، صاحب یکی از سهمیه های لیگ برتر بود اما امسال به عنوان تیم آخر لیگ یک، به لیگ دو سقوط کرد.

سبزپوشان فوتبال تبریز که هنوز با حواشی و ابهامات مالکیتی دست و پنجه نرم می کنند، با مشکلی جدی تر مواجه هستند که شاید حیات باشگاه را تحت الشعاع قرار دهد. این مشکل از چند سال پیش تا به امروز حل نشده و با وجود وعده های بسیاری که در مقاطع مختلف داده شده، هنوز پابرجاست؛ بدهی 12 میلیارد تومانی!

باشگاه ماشین سازی حدودا 400 هزار یورو باید به فیلیپ کوتینگو پرداخت کند که با وجود بسته شدن متوالی چند پنجره هنوز این اتفاق رخ نداده است. جالب اینجاست که در همین مقطع که شاهد بالا رفتن سرسام آور قیمت بازیکنان داخلی هستیم نیز اگر یک تیم دسته دومی، مبلغ بدهی ماشین سازی را برای خود خرج کند، قطعا خواهد توانست به لیگ یک صعود کند! البته این موضوع را هم نباید فراموش کنیم که با توجه به رشد نرخ ارز، بدهی ماشین به کوتینگو مثل یک سهامِ مطلقا در ضرر، هر روز بیشتر می شود!

باشگاه ماشین سازی از پرداخت مبلغ فوق ناتوان است و همین موضوع باعث شده تا حتی زمزمه های انحلال این باشگاه نیز به گوش برسد. باشگاه فصل گذشته در پرداخت هزینه های جاری خود ناتوان بود و همین موضوع  امید به پرداخت بدهی کوتینگو را به حداقل رسانده است. با توجه به اینکه طی سه پنجره نقل و انتقالاتی اخیر این توانایی در مدیران تیم تبریزی دیده نشده به نظر می رسد که در ادامه نیز چنین شرایطی را شاهد باشیم . همین امر نگرانی شدید هواداران تیمی را به دنبال داشته که کم کم تیم خود را از بین رفته می بینند.

دیدگاه‌ها