کد خبر : 1830782 | 05 تیر 1401 ساعت 13:03 | 15.2K بازدید | 7 دیدگاه

فولاد دوباره بازیکن خارجی می‌گیرد

باشگاه فولاد خوزستان قصد دارد جانشین مهاجم خارجی جدا شده خود را جذب کند.

فولاد دوباره بازیکن خارجی می‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، لوسیانو پریرا پس از سال‌های درخشانی که در فولاد خوزستان سپری کرد و بهترین گلزن این تیم در فصل اخیر بود، تصمیم به جدایی از جمع شاگردان جواد نکونام گرفت، اما این باشگاه قصد دارد جانشین او را در روزهای آینده با یک بازیکن خارجی دیگر انتخاب کند.

حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه فولاد در خصوص فعالیت‌شان در نقل و انتقالات عنوان کرد: ابتدا از همه هواداران فولاد و مردم خوزستان به دلیل سکوتی که در بحث نقل و انتقالات اختیار کردیم عذرخواهی می‌کنم. با توجه به رقابتی که در بحث نقل و انتقالات وجود دارد، اگر در سکوت این کار را انجام نمی‌دادیم، نمی‌توانستیم با این بازیکنان(احسان پهلوان، سعید آقایی، مجید علیاری و علی قربانی) به توافق برسیم.

او ادامه داد: تمام اعضای هیئت مدیره و کادر فنی فولاد خوزستان دست به دست هم دادیم تا یک تیم قدرتمند را روانه لیگ و جام قهرمانان آسیا کنیم، چراکه تنها نماینده فوتبال ایران هستیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد اضافه کرد: جواد نکونام لیستی را به ما ارائه داده که با کمک خود او در تلاش برای جذب آنها هستیم و البته تعدادی از آنها را جذب کردیم. قطعا نکونام دنبال بازیکنان دیگری است که در بین آنها بازیکن خارجی هم وجود دارد.

فولاد خوزستان در حال حاضر موسی کولیبالی و آیاندا پاتوسی را به‌عنوان بازیکنان خارجی در اختیار دارد که البته صحبت‌های زیادی مبنی بر انتقال پاتوسی به سپاهان مطرح شده و همچنین مشخص نیست علی قربانی، بازیکن ایرانی‌الاصل تیم ملی آذربایجان و خرید جدید فولادی‌ها، سهمیه حساب می‌شود یا خیر.

دیدگاه‌ها