کد خبر : 1830785 | 05 تیر 1401 ساعت 13:19 | 16.5K بازدید | 17 دیدگاه

آندر هررا:

اگر مسی 50 گل نزند، از او انتقاد می‌کنند

آندر هررا، هافبک پاری سن ژرمن، معتقد است که لیونل مسی همچنان بهترین بازیکن دنیای فوتبال است.

اگر مسی 50 گل نزند، از او انتقاد می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، مسی تابستان سال گذشته پس از سال‌ها حضور در بارسلونا از این تیم جدا و راهی پاری سن ژرمن شد. 
با این حال، فصل اول حضور او در پارک دو پرنس مطابق انتظار هیچ یک از طرفین پیش نرفت و این بازیکن نتوانست درخشش سابق خود را در لیگ فرانسه هم تکرار کند. 
او فصل گذشته در 37 بازی با پیراهن پاری سن ژرمن به میدان رفت اما تنها 11 گل برای این تیم به ثمر رساند تا فاصله زیادی با آمار درخشانی داشته باشد که پیش از این در بارسلونا و لالیگا به ثبت رسانده بود و همین موضوع باعث شد که بسیاری نسبت به عملکرد او انتقاد کنند. 

1722953
هررا در این باره به آ.اس گفت:« همه خواهان به ثمر رسیدن 50 گل در هر فصل هستند. به همین دلیل وقتی او این تعداد گل را به ثمر نرساند، همه شروع به حرف زدن و انتقاد می‌کنند. ما نباید فراموش کنیم که لئو رکورد عجیبی را در لیگ فرانسه دارد و 10 بار به تیرک زده است. اگر او این 10 توپ را به گل تبدیل کرده بود، فصل بسیار خوبی برای او می‌شد.»
این بازیکن اسپانیایی با تمجید از عملکرد این ستاره آرژانتینی اضافه کرد:« از نظر من، او بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است و هیچ بحثی در این باره وجود ندارد. من حالا حتی بیش از پیش او را ستایش می‌کنم چون دیدم که چطور هر روز بسیار متواضع است و همیشه لبخندی برای همه مردم به لب دارد.»

دیدگاه‌ها