کد خبر : 1830787 | 05 تیر 1401 ساعت 13:32 | 27.2K بازدید | 26 دیدگاه

تلاش مندس ادامه دارد؛ رونالدو به رم پیشنهاد شد!

به نظر می‌رسد که ژرژ مندس، مدیر برنامه کریستیانو رونالدو، به صورت جدی خواهان جدایی این بازیکن از منچستریونایتد است.

تلاش مندس ادامه دارد؛ رونالدو به رم پیشنهاد شد!

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در روزهای اخیر به چهره جنجالی پنجره نقل و انتقالات تابستانی در فوتبال اروپا تبدیل شده است. 
پیش از این بسیاری از رسانه‌های انگلیسی، اسپانیایی و پرتغالی خبر داده بودند که او از شرایط یونایتد به هیچ وجه راضی نیست و عملکرد این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات و خصوصا ناتوانی آنها در جذب بازیکنان درخشانی چون داروین نونیز باعث شده که رونالدو به شدت از سرنوشت آنها در فصل آینده نگران شود. 
این بازیکن معتقد است که با پیوستن نونیز به لیورپول، ارلینگ هالند به منچسترسیتی و حضور احتمالی رحیم استرلینگ یا عثمان دمبله در چلسی، یونایتد فصل دیگر هم شانسی برای رقابت در کورس قهرمانی ندارد. 
پیش از این گفته شده بود که مندس تصمیم گرفته این بازیکن را به بایرن مونیخ پیشنهاد دهد که مدیران بایرن اعلام کردند تصمیمی برای جذب او در این تابستان ندارند. 

1709693


شب گذشته نیز اعلام شد که مندس جلسه‌ای با تاد بولی، مالک و مدیر جدید چلسی، برگزار کرده و شرایط حضور این بازیکن در استمفوردبریج را بررسی کرده است. 
حالا روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت در خبری مدعی شده که این مدیر برنامه پرتغالی تماسی با مدیران باشگاه رم داشته و به آنها گفته که در صورت علاقه‌شان به جذب رونالدو، این بازیکن در دسترس آنها خواهد بود. 
پیش از این نیز زمزمه‌هایی درباره حضور احتمالی او در رم به گوش می‌رسید اما حالا به نظر می‌رسید که این موضوع چیزی فراتر از شایعه است و این احتمال وجود دارد که رونالدو پس از چند سال، بار دیگر در تیم تحت هدایت ژوزه مورینیو با او همکاری کند. این در حالی است که مندس مدیر برنامه مورینیو هم هست و این موضوع می‌تواند به انجام این انتقال کمک کند. 
گفته می‌شود که پرداخت مبلغ لازم برای انجام این انتقال از توان مالی رم خارج است اما ممکن است مالک این باشگاه برای جذب رونالدو وسوسه شده و حمایت مالی دیگری را برای خرید این بازیکن جلب کند.

دیدگاه‌ها