کد خبر : 1830790 | 05 تیر 1401 ساعت 13:51 | 25.7K بازدید | 12 دیدگاه

جنجال این بار در لندن؛ چراغ سبز پیکه به چلسی؟

تصاویری از جرارد پیکه، مدافع بارسلونا، با کیسه‌هایی که آرم باشگاه چلسی روی آن است توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

جنجال این بار در لندن؛ چراغ سبز پیکه به چلسی؟

به گزارش "ورزش سه"، حواشی پیرامون زندگی شخصی پیکه در چند هفته اخیر باعث شده که نام او بارها در تیتر اخبار رسانه‌های مختلف دیده شود. 
این بازیکن 35 ساله برای سپری کردن تعطیلات تابستانی و تماشای تورنمنت سالانه تنیس ویمبلدون به لندن رفته و حالا تصاویری از او منتشر شده که واکنش‌های زیادی را به دنبال داشته است. 
روزنامه اسپانیایی مارکا خبر داده که پیکه ظاهرا در طول این سفر سری هم به فروشگاه چلسی زده تا پیراهن‌هایی را برای فرزندانش خریداری کند و قرار گرفتن این پیراهن‌ها در کیسه‌هایی با آرم باشگاه چلسی باعث شده که اظهارات مختلفی در این باره در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شود. 

1723426


یکی از کاربران توییتر نوشته:« با توجه به داشتن پنج تعویض و برنامه بازی فشرده، استفاده از تجربه او برای بازی‌ها کار خوبی است. من همیشه حاضرم پیکه را با قیمت مناسب انتخاب کنم.»
کاربر دیگری نیز نوشته است:« می‌توان با خیال آسوده گفت که جرارد طرفدار چلسی است.»
پیکه که ریاست یک شرکت تنیس که مسئول برگزاری بازی‌های دیویس کاپ است را نیز برعهده دارد پیش از این در حالی که مشغول صحبت با رافائل نادال پیش از اولین دور بازی‌اش در این رقابت‌ها بود دیده شد. 
این در حالی است که بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی پیش از این مدعی شده بودند که ژاوی به هیچ وجه از حواشی پیرامون این بازیکن در بیرون از زمین راضی نیست و به او گفته که می‌تواند بارسا را ترک کند و دیگر جایی در ترکیب ثابت او نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها