کد خبر : 1830807 | 05 تیر 1401 ساعت 15:05 | 59.2K بازدید | 21 دیدگاه

برناردو شیفته بارسا

ستاره سیتی به بارسلونا؛ لطفا مرا جذب کنید!

برناردو سیلوا رویای بازی برای بارسلونا را در سر دارد و به امید تحقق این آرزو در همین تابستان است.

ستاره سیتی به بارسلونا؛ لطفا مرا جذب کنید!

ه گزارش "ورزش سه"، بارسلونا و ژاوی هرناندز از مدت‌ها قبل علاقه زیادی به برناردو سیلوا داشته‌اند و نام این بازیکن در فهرست بازیکنان مورد نظر این مربی برای فصل آینده به چشم می‌خورد. 
فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، پیش از این خبر داده بود که این بازیکن پرتغالی اصلی‌ترین نامی است که ژاوی خواهان جذب او در پنجره نقل و انتقالات تابستانی برای فصل آینده شده است. 

1722700
 

به همین دلیل مدیران این باشگاه تلاش‌های خود را برای جذب او آغاز کرده و دو هفته پیش جلسه‌ای با ژرژ مندس(مدیربرنامه‌های سیلوا) برگزار کرده‌اند تا مذاکرات اولیه در این زمینه را انجام داده باشند. 

بارسا خیلی زود متوجه شد که موضع سیتی در قبال جدایی برناردو سفت و سخت است و اخیرا در نشست مطبوعاتی پپ گواردیولا(سرمربی سیتی) و خوان لاپورتا(مدیر بارسا) نیز این مساله نمود پیدا کرد. پپ صراحتا گفت که بعید است برناردو از سیتی جدا شود ولی بازیکنی را به زور نگه نمی‌دارد.

1681567

امرزو موندودپورتیوو مطلبی اصلی خود را به برناردو و علاقه اش به بارسا از کودکی اختصاص داده است. موندو نوشت که ژانویه گذشته که نماینده های بارسا عازم منچستر شده بودند تا با مدیران سیتی برای انتقال فران تورس گفت و گو کنند، با برناردو روبرو می شوند. ستاره پرتغالی در سخنانی کوتاه به آنها می گوید که بارسا را دوست دارد و لطفا مرا هم با خودتان ببرید. در آن مقطع همه چیز به یک شوخی تعبیر شد ولی کمی بعد مشخص شد که برناردو کاملا هم جدی بوده و رویای بازی برای بارسا را داشته است. برناردو اخیرا با یکی از مدیران بارسا تماس گرفته و گفته است که اگر امکانش وجود دارد، برای جذب او تلاش کنند. پس از این تماس، ژرژ مندس هم در چندین جلسه ای که با خوان لاپورتا، رئیس بارسا داشته، از تمایل برناردو برای بازی در بارسا حرف زده ولی پاسخ بارسا این بوده که به لحاظ مالی مشکلاتی دارند و تا زمانی که فرانکی دی یونگ به منچستریونایتد منتقل نشود، امکان جذب برناردو وجود ندارد. در واقع برناردو برای رسیدن به رویایش هنوز باید صبر کند.

 

دیدگاه‌ها