کد خبر : 1830823 | 05 تیر 1401 ساعت 16:19 | 39.5K بازدید | 28 دیدگاه

ما به درد هم نمی‌خوریم؛

تلاش بی‌نتیجه رونالدو؛ پاسخ محترمانه بایرن مونیخ

شایعات تلاش کریستیانو رونالدو برای انتقال به بایرن مونیخ در روزهای اخیر حقیقت داشته است.

تلاش بی‌نتیجه رونالدو؛ پاسخ محترمانه بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، علیرغم سکوت ممتد کریستیانو رونالدو در هفته های اخیر، به نظر می رسد او علاقه ای به ماندن در اولدترافورد نداشته و قصد دارد تنها بعد از یک سال از منچستریونایتد جدا شود. غیبت این باشگاه در لیگ قهرمانان و سکوت غیرمنتظره در بازار نقل و انتقالات باعث شده کریستیانو رونالدو تصور کند این باشگاه آینده چندان روشنی ندارد و به همین دلیل ترغیب به جدایی شود. شایعه انتقال این بازیکن به تیم هایی چون رم، چلسی و بایرن مونیخ مطرح شده و به نظر می رسد داستان باشگاه پرافتخار آلمانی از باقی شایعات جدی تر بوده است.

1698866

فابریتزیو رومانو در گزارشی مدعی شد ژرژ مندس، مدیر برنامه پرتغالی کریستیانو رونالدو در روزهای اخیر در مورد موکلش با حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ مذاکره کرده و از او در مورد علاقه احتمالی باشگاه آلمانی در مورد جذب این بازیکن سوال کرده است. در جریان این گفت و گو، حسن صالح حمیدزیچ کاملا واضح به ژرژ مندس اعلام کرده با توجه به سن و سال کریستیانو رونالدو، جذب چنین بازیکنانی در دستور کار باشگاه بایرن مونیخ قرار ندارد و آنها نمی خواهند این مهاجم 37 ساله را جایگزین رابرت لواندوفسکی برای فصل بعد کنند. 

همچنین دستمزد بازیکنانی مانند رونالدو فراتر از شرایط مالی بایرن مونیخ بوده و آنها نمی توانند رقم مورد نظر ستاره پرتغالی را پرداخت کنند. مدیر این باشگاه تاکید کرد باشگاه بایرن مونیخ برای رونالدو احترام زیادی قائل بوده و او را بازیکن بزرگی می داند، اما تلاش برای جذب این بازیکن برای این باشگاه آلمانی امکان پذیر نخواهد بود.

دیدگاه‌ها