کد خبر : 1830838 | 05 تیر 1401 ساعت 17:32 | 48.6K بازدید | 10 دیدگاه

تتو جدید قهرمان رئال مادرید؛ به یاد فتح اروپا (عکس)

تیبو کورتوا، ستاره رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان از تتوی جدید خود رونمایی کرده است.

تتو جدید قهرمان رئال مادرید؛ به یاد فتح اروپا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، حدود یک ماه قبل بود که رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان و در دیداری دشوار موفق شد با تک گل وینیسیوس جونیور در اوایل نیمه دوم، از سد لیورپول قدرتمند گذشته و برای چهاردهمین بار عنوان قهرمانی را از آن خود کند. اما بی تردید ستاره رئال مادرید در آن مسابقه تیبو کورتوا بود و این سنگربان بلندقامت و بلژیکی بارها در طول 90 دقیقه در مقابل موقعیت های مسلم گلزنی حریف مقاومت کرد. 

در نهایت تیبو کورتوا عنوان بهترین بازیکن زمین را نیز به خود اختصاص داد و بسیاری این نمایش را بهترین عملکرد یک دروازه بان در تاریخ فینال های لیگ قهرمانان می دانند. اما حالا تیبو کورتوا تصویری نمادین از آن مسابقه را روی دست خود حک کرده است.

در این تتو، دو حرف ابتدایی اسم و فامیل تیبو کورتوا حک شده و البته قطره های خون نیز از اسم این دروازه بان بلژیکی می چکد که نشان می دهد او با چنگ و دندان از دروازه رئال مادرید دفاع کرده است. همچنین عدد یک به نشانه شماره این دروازه بان در کنار جام قهرمانی لیگ قهرمانان نیز روی دست تیبو کورتوا حک شده است. اما مهم تر از همه، دیواری پشت طرح های مذکور قرار گرفته که نشان می دهد کورتوا دروازه رئال مادرید را بسته و تحت هیچ شرایطی اجازه گلزنی به مهاجمان لیورپول نداده است.

1723494

دیدگاه‌ها