کد خبر : 1830854 | 05 تیر 1401 ساعت 18:47 | 11.4K بازدید | 12 دیدگاه

مانه جایگزین او نشده؛

خواب خوش بارسلونا؛ جذب لواندوفسکی آسان نیست

بر خلاف تصور هواداران و مدیران بارسلونا، جذب رابرت لواندوفسکی به این راحتی نخواهد بود.

خواب خوش بارسلونا؛ جذب لواندوفسکی آسان نیست

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته انتقال سادیو مانه، ستاره سنگالی و سابق لیورپول به بایرن مونیخ نهایی شد. در ابتدا تصور می شد این انتقال به منزله جدایی قطعی رابرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ بوده و علیرغم تاکید مدیران باشگاه به الزام حضور این بازیکن در تمرینات، او به زودی راهی بارسلونا خواهد شد. اما نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد یولیان ناگلزمان از همان ابتدای مذاکرات با سادیو مانه به این بازیکن اعلام کرده ترجیح می دهد از او در پست وینگر استفاده کند و دلیل خرید مانه حضور او در نوک خط حمله بایرن مونیخ نبوده است.

1722735

البته اگر رابرت لواندوفسکی در نهایت باشگاه را ترک کند، سادیو مانه یکی از گزینه های جایگزین برای پست مهاجم نوک در فصل بعد خواهد بود. با این حال چنین سیستمی مورد علاقه کادر فنی باشگاه نیست و جذب یک شماره 9 کلاسیک برای فصل آینده، در دستور کار هیئت مدیره بایرن مونیخ قرار گرفته است. البته تلاش این باشگاه حفظ رابرت لواندوفسکی در فصل آخر قراردادش خواهد بود، اما در صورت رخ ندادن این اتفاق نیز ممکن است یک مهاجم جدید به ترکیب اضافه شده و سادیو مانه در پست وینگر چپ به میدان برود.

خود سادیو مانه نیز در مورد پست خود در ترکیب تیم جدیدش گفت: "من یکی از آن دسته مهاجمانی هستم که می توانم تقریبا در چهار پست در زمین بازی کنم. وینگر راست، وینگر چپ، پست شماره 9 و 10، اما تقریبا تمام زندگی ام را به عنوان وینگر چپ بازی کردم. اما هر جایی که سرمربی و تیم به من نیاز دارند، من در کنار باشگاه هستم و کارم را انجام می دهم."

دیدگاه‌ها