کد خبر : 1830858 | 05 تیر 1401 ساعت 19:20 | 25.8K بازدید | 11 دیدگاه

طناب‌کشی بین بایرن و بارسا؛ بلوف جدید در باواریا

یک روزنامه‌نگار برجسته آلمانی می‌گوید بایرن مونیخ رقم درخواستی خود برای واگذاری رابرت لواندوفسکی را باز هم افزایش داد.

طناب‌کشی بین بایرن و بارسا؛ بلوف جدید در باواریا

به گزارش "ورزش سه"، فلوریان پلاتن‌برگ، روزنامه‌نگار برجسته شبکه اسکای آلمان مدعی است باشگاه بایرن مونیخ در روند مذاکرات با بارسلونا درباره جدایی رابرت لواندوفسکی، یک بار دیگر رقم درخواستی خود را افزایش داده. این خبر با واکنش گسترده رسانه‌ها در آلمان مواجه شده است رسانه‌های آلمانی می‌گویند استراتژی مذاکراتی بایرن مونیخ با بارسا حالا دیگر خنده‌دار شده است.

پلاتن‌برگ امسال به یکی از مهم‌ترین منابع اخبار نقل و انتقالات باشگاه‌های آلمانی تبدیل شده. او بود که اولین بار خبر پیوستن سادیو مانه به بایرن را مطرح کرد. در نتیجه حالا خبرهای او بیش از پیش موثق دانسته می‌شود.

1723512

این روزنامه‌نگار آلمانی امروز مدعی شد بایرن مونیخ که پیش از این برای واگذاری رابرت لواندوفسکی به بارسلونا خواهان دریافت 50 میلیون یورو شده بود، حالا بار دیگر مبلغ مد نظرش را افزایش داد و آن را به 60 میلیون یورو رساند.

1723513

با اینحال، پلاتن‌برگ، در یک توییت اعلام کرد با اینکه بایرن خواهان رقم 60 میلیون یورویی است اما احتمال پیوستن لواندوفسکی به بارسا این روزها بیشتر از چند هفته پیش است. به گفته او بارسلونا قصد دارد مبلغ پیشنهادی خود را افزایش دهد.

حالا همه منتظر هستند تا باشگاه کاتالان پیشنهاد بعدی خود را به بایرن ارائه دهد. اگر بارسا این بار رقم پیشنهادی خود را 50 میلیون یورو اعلام کند احتمال موافقت بایرن بسیار بالا خواهد بود. چرا که به نظر می‌رسد بایرن رقم 60 میلیونی جدید را به عنوان یک بلوف مطرح کرده و اگر بارسا رقمی نزدیک به آن پیشنهاد دهد، احتمال موافقت بایرن بالا خواهد بود.

دیدگاه‌ها