کد خبر : 1830859 | 05 تیر 1401 ساعت 19:06 | 76.8K بازدید | 14 دیدگاه

میلان اشکرینیار در راه پاریس؛

خرید بزرگ و تابستانی PSG قطعی شد (عکس)

میلان اشکرینیار، مدافع اسلواک و باکیفیت اینتر در آستانه انتقال به پاری سن ژرمن قرار گرفته است.

خرید بزرگ و تابستانی PSG قطعی شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اینتر مطابق سال های اخیر دچار مشکلات مالی عدیده ای بوده و باید دوباره یکی از ستاره های مهم خود را به فروش برساند. مدیران باشگاه متمول پاری سن ژرمن در هفته های اخیر مذاکرات برای خرید میلان اشکرینیار را سرعت بخشیده اند و به نظر می رسد فاصله ای تا قطعی کردن این انتقال ندارند. نراتزوری از ابتدا خواهان رقم 80 میلیون برای فروش این بازیکن شد و پیشنهاد ابتدایی پاریس 40 میلیون بود، اما کیفیت بالای میلان اشکرینیار باعث شده پاری سن ژرمن خیلی سریع رقم پیشنهادی خود را بهبود بخشیده و کار این انتقال را نهایی سازد.

نشریه گاتزتا دلااسپورت امروز با انتشار گزارشی مدعی شد احتمالا از فردا صبح بخش جدید مذاکرات بین مدیران اینتر و پاری سن ژرمن برگزار می شود و تیم فرانسوی پیشنهاد بالای رقم ۷۰ میلیون یورو برای جذب این ستاره اسلواک ارائه خواهد داد. اگرچه اینتر روی رقم 80 میلیون تاکید داشت، اما بعید است آنها با این مبلغ مخالفتی داشته باشند و بدین ترتیب اولین خرید بزرگ و تابستانی پاری سن ژرمن را باید میلان اشکرینیار، توصیف کرد.

با قطعی شدن پروسه فروش اشکرینیار و به تعادل رسیدن شرایط مالی نابسامان نراتزوری، اینتر به سراغ گزینه های خود برای تقویت خط دفاعی رفته و برای بازیکنانی چون گلیسون برمر از تورینو و میلنکوویچ از فیورنتینا اقدام خواهد کرد.
 

1723514

دیدگاه‌ها