کد خبر : 1830863 | 05 تیر 1401 ساعت 19:40 | 19.1K بازدید | 8 دیدگاه

لیورپول شکار بعدی‌اش را مشخص کرد؛ جود بلینگام

رسانه‌ها در انگلیس می‌گویند باشگاه لیورپول به جذب جود بلینگام، پدیده انگلیسی دورتموند، نزدیک شده و حتی احتمال انتقال او در تابستان جاری وجود دارد.

لیورپول شکار بعدی‌اش را مشخص کرد؛ جود بلینگام

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های انگلیسی مدعی هستند باشگاه لیورپول مطمئن است امسال تابستان جود بلینگام، ستاره انگلیسی جوان بوروسیا دورتموند، را به خدمت خواهد گرفت. پیش از این منچسترسیتی رقیب بزرگ لیورپول در جذب بلینگام بود اما حالا به نظر می‌رسد سیتی، کالوین فیلیپس را به او ترجیح داده و لیورپول خیالش از بابت خرید بلینگام راحت شد.

در روزهای اخیر اعلام شد سیتی برای خرید فیلیپس از لیدز به توافق رسیده و این انتقال به زودی رسمی خواهد شد. پپ گواردیولا با خرید این هافبک انگلیسی دیگر علاقه‌ای به جذب جود بلینگام نخواهد داشت.

1718949

با این‌حال روزنامه دیلی‌میل می‌گوید لیورپول بعد از خرید داروین نونیز، فابیو کاروالیو و کالوین رمزی، پرونده نقل و انتقالات امسال تابستان را بسته و اگر به دنبال خرید مهره‌ای جدید باشد او را برای تابستان آینده در نظر خواهد داشت.

به گفته دیلی‌میل، در سوی دیگر معادله هم باشگاه دورتموند که امسال ارلینگ هالند را به سیتی واگذار کرده حاضر نیست یک ستاره بزرگ دیگرش، بلینگام، را هم از دست بدهد. این روزنامه مدعی است یورگن کلوپ که علاقه زیادی به جذب جود بلینگام دارد، او را برای تابستان بعدی رزرو خواهد کرد.

دیگر روزنامه انگلیسی، میرر، اما می‌گوید لیورپول با اینکه قصدی برای خرید مهره‌های بیشتر ندارد اما در صورتی که فرصت ایده‌آلی برای خرید یک ستاره جذاب، مثل جود بلینگام، پیش بیاید به او نه نخواهد گفت. تنها مانع اما موافقت دورتموند با جدایی او است. شاید به همین علت، لیورپول به قول گرفتن از باشگاه آلمانی برای تابستان آینده بسنده کند و فصل آینده را بدون بلینگام پشت سر بگذارد.

 

 

دیدگاه‌ها