کد خبر : 1830873 | 05 تیر 1401 ساعت 20:10 | 101K بازدید | 12 دیدگاه

استقلال میرزایی را می‌خواهد؛

خبر نقل و انتقالاتی آبی‌ها از زبان ۲ سپاهانی!

باشگاه استقلال علاقه‌مند به جذب وینگر راست سپاهان است.

خبر نقل و انتقالاتی آبی‌ها از زبان ۲ سپاهانی!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال که در کنار معرفی ساپتینو به‌عنوان سرمربی، از سجاد شهباززاده به‌عنوان مهاجم جدیدش رونمایی کرده، در حال مذاکره با بازیکنان مدنظرش است و در این بین، علاقه دارد تا یکی از بازیکنان اصفهانی سپاهان را به خدمت بگیرد.

رضا میرزایی که از ابتدای دوران فوتبال خود همواره در سپاهان حضور داشته و به جز یک فصل انتقال قرضی به فولاد خوزستان، همواره با پیراهن طلایی پوشان اصفهان به میدان رفته، در حال حاضر قراردادش با این باشگاه به اتمام رسیده و مدنظر باشگاه استقلال است.

این بازیکن ۲۶ ساله که در فصل اخیر ۱۷ بازی برای سپاهان انجام داد و یک گل به ثمر رساند، اکنون با اتمام قراردادش با سپاهان مورد توجه استقلال قرار گرفته و اکنون در تهران حضور دارد تا احتمالا مذاکرات خود را با این باشگاه انجام بدهد.

میرزایی در لایو اینستاگرامی نورافکن که ظهر امروز پخش شد، در واکنش به علاقه‌اش برای تمدید قرارداد با سپاهان گفت: «مگه میشه آدم جایی که بزرگ شده رو دوست نداشته نباشه. البته باید حقش رو بدن، اما نه زنگی، نه پیامی...»

او در واکنش به پیشنهاد دیگر باشگاه‌ها عنوان کرد: «از چند جا زنگ زدن، اما من چندین ساله اینجا (سپاهان) هستم. مگه میشه آدم خونشو دوست نداشته باشه ولی شرایطم را می‌دانید. فعلا که ماندیم تا ببینیم چه می‌شود.»

1723523

امید نورافکن هم درباره شرایط میرزایی ابراز کرد: «در مورد کار رضا خیلی پیش قدم بودم. رفیقم است و دوستش دارم. با دو، سه نفر از باشگاه صحبت کردم که بنا بر گفته‌های آنها منتظر هستند تا مربی جدید تصمیم بگیرد. رضا هم ان‌شاالله اگر شرایط مساعد باشد، در سپاهان می‌ماند و جایی هم نمی‌رود؛ البته اگر شرایط خوب نباشد. در نهایت تصمیم گیرنده خودش است ولی پیشنهاد هم دارد و هرجا هم هست، موفق باشد.»

میرزایی هم اضافه کرد: «خدا وکیلی اولین جایی که دوست دارم، سپاهان است. کی دوست داره خونه و زندگی خودش و پدر و مادرش را رها کند و به یک شهر غریب برود؟ همه جای ایران خوب است ولی اصفهان یک چیز دیگر است... این چند سال خیلی اذیت شدم ولی حرفی نزدم. قرارداد هم داشتم ولی حرفی نزدم، اما انتظار دارم حقم را بدهند.»

نورافکن خطاب به میرزایی گفت: «رضا زیر نظر مورایس پیشرفت می‌کنی. من حرف آخر را می‌زنم! رضا باید قرارداد مالی خوبی ببندد. من رُک گفتم. اگر اینطور نشود، نمی‌ماند و جایی می‌رود که قرارداد خوب ببندد.» که میرزایی هم گفت: «جایی که حقش را بدهند.»

در پایان این بحث، میرزایی خطاب به سپاهان گفت: «باید حق این چند ساله من را بدهند.» که منظور او، ارتقای مبلغ قراردادش بود.

در این بین نورافکن در پاسخ به درخواست یکی از هواداران استقلال برای بازگشت به این تیم گفت: «من پیشنهادی از استقلال ندارم ولی آقا رضا (میرزایی) از استقلال پیشنهاد دارد و خودش می‌داند چه کاری انجام بدهد.»

حال با این شرایط باید دید میرزایی که علاقه‌مند به ادامه همکاری با سپاهان است، در شهر خود می‌ماند یا راهی استقلال خواهد شد.

دیدگاه‌ها