کد خبر : 1830885 | 05 تیر 1401 ساعت 21:30 | 11.8K بازدید | 2 دیدگاه

مهاجم ناپولی: سرِ اشکرینیار من را تا مرز مرگ برد

ویکتور اوسیمن، مهاجم ناپولی، می‌گوید بعد از برخورد سرش به سر میلان اشکرینیار، مدافع اینتر، تا یک قدمی مرگ رفته و آرواره‌اش 18 بخیه خورده بود.

مهاجم ناپولی: سرِ اشکرینیار من را تا مرز مرگ برد

به گزارش "ورزش سه"، ویتکور اوسیمن، مهاجم اهل نیجریه باشگاه ناپولی، ماه نوامبر سال گذشته، در جریان دیدار تیمش با اینترمیلان، از ناحیه سر با میلان اشکرینیار، مدافع اینتر، برخورد شدیدی داشت. او حالا می‌گوید بعد از آن برخورد تا یک قدمی مرگ پیش رفته و آرواره‌اش 18 بخیه خورده بود.

1723532
لحظه برخورد بین اوسیمن و اشکرینیار

در نیمه دوم آن بازی و درحالیکه تنها چند دقیقه از شروع نیمه می‌گذشت، برخورد شدید بین این دو بازیکن اتفاق افتاد. اوسیمن از ناحیه سر با شدت به سر اشکرینیار برخورد کرده و نقش زمین شد. اوسیمن در یک مصاحبه رادیویی درباره آن حادثه صحبت کرد و گفت علاوه بر اینکه تا یک قدمی مرگ پیش رفته بوده برای حفظ ظاهر صورتش، تحت عمل جراحی پیچیده قرار گرفته است.

مهاجم نیجریه‌ای ناپولی که شایعاتی درباره انتقال او به آرسنال مطرح است در این مصاحبه گفت:" من می‌توانم درباره تجربه خودم از آن برخورد بگویم. جالب اینجا بود که بدون برانکارد از زمین بلند شدم و خودم از زمین بیرون رفتم. آن زمان فکر می‌کردم مشکل خاصی نیست. وقتی به بیمارستان رسیدم دکترها می‌گفتند حداکثر دو هفته نمی‌توانی بازی کنی".

1723533

اوسیمن در ادامه گفت:" وقتی نتیجه اسکن آمد مشخص شد استخوان‌های زیادی در صورتم شکسته و مجبور شدند عمل جراحی پیچیده‌ای انجام بدهند. زیر آرواره من 18 بخیه خورده بود. من شب‌های زیادی دچار بی‌خوابی شدم و هر وقت چیزی می‌خوردم درد می‌کشیدم. ولی در نهایت من یک شیر هستم و توانستم این مشکل را هم پشت سر بگذارم".

دیدگاه‌ها