کد خبر : 1830890 | 05 تیر 1401 ساعت 21:21 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

هوادار همه را شگفت‌زده کرد؛

بشاگردی: فعلا قصد خداحافظی ندارم

دروازه‌بان فصل گذشته هوادار تاکید کرد هنوز توانایی بازی دارد و خداحافظی نمی‌کند.

بشاگردی: فعلا قصد خداحافظی ندارم

به گزارش "ورزش سه، مهرداد بشاگردی درباره شرایط بازی در هوادار در نخستین فصل حضور این تیم در لیگ برتر عنوان کرد: تجربه و چالش جدیدی برای من بود. اوایل فصل روزهای سختی را گذراندیم چون تیم تازه به لیگ برتر صعود کرده بود و کمی طول کشید تا بچه‌ها با جو و فضای لیگ برتر آشنا شوند، اما کم کم توانستیم خوب کار کنیم.

او ادامه داد: می‌توانستیم خودمان را تا رده‌های  پنجم، ششم بالا بکشیم ولی در بازی‌ها اتفاقاتی افتاد که نشد، اما در مجموع  فکر می‌کنم طرفداران فوتبال را شگفت‌زده کردیم و علاوه بر اینکه تیم را در سال اول حفظ کردیم، رتبه تک‌رقمی نیز به دست آوردیم.

دروازه‌بان فصل گذشته هوادار در مورد عملکرد خودش ابراز کرد: در ۱۸ بازی موفق به ۱۰ کلین‌شیت شدم و اگر مصدومیت سراغم نمی‌آمد، می‌توانستم بیشتر به تیم کمک کنم و آمار بهتری از خود بر جای بگذارم ولی همین جا از اعتماد آقای عنایتی و محمد صنایعی ممنونم. خوشحالم که توانستم به نوبه خودم کمکی به تیم هوادار کرده باشم. عملکرد خط دفاع هم عالی بود و توانستیم یکی از سه یا چهار تیم برتر لیگ از نظر کار دفاعی و گل خورده باشیم که از این بابت به بچه‌ها تبریک می‌گویم.

بشاگردی در مورد دیدار با سپاهان که مصدوم شد و در بازی‌ها غایب بود، عنوان کرد: با توجه به آسیب‌دیدگی و شدت دردی که در آن بازی داشتم، خیلی سعی کردم ادامه دهم ولی متاسفانه نشد بیشتر از هشتاد دقیقه در زمین باشم و  جای خودم را به مسلم حق‌شناس دادم که او هم خوب کار کرد و در نهایت دروازه تیم در آن بازی بسته ماند.

او در مورد تفاوت عملکردش در گل‌گهر و هوادار عنوان کرد: شرایط دو تیم کاملا متفاوت بود و نمی‌توان مقایسه کرد. در گل‌گهر هم کادرفنی از عملکردم راضی بود. هوادار هم تیمی بود که تازه از لیگ یک آمده بود و حال و هوای خودش را داشت و یکدلی موجب شد بتوانیم تیم را به آن چیزی که می‌خواهیم برسانیم.

این دروازه‌بان در مورد اینکه با هوادار قرارداد دارد یا خیر عنوان کرد: قرارداد من تمام شده ولی  هنوز چیزی قطعی نیست. تازه سرمربی و مدیران باشگاه تغییر کرده  و تماسی با من از سمت باشگاه گرفته نشده است.

بشاگردی که چند روز دیگر در آستانه ۳۸ سالگی است، در مورد اینکه تا چه زمانی بازی می‌کند گفت: به نظرم گلری سن و سال نمی‌شناسند. من هم تا زمانی که آمادگی داشته باشم و از انجام تمرین و مسابقه لذت ببرم، بازی می‌کنم و به نظرم بدنم کاملا آماده است.

بشاگردی اضافه کرد: جا دارد از باشگاه هوادار، آقای عنایتی و کادرش تشکر کنم. آقا رضا با اینکه یک مربی جوان است، اما تجربه و‌ هوش زیادی دارد و فکر می‌کنم سبک بازی تیم هوادار امسال نشان دهنده همین موضوع بود. آقا رضا قطعا مربی بزرگی خواهد شد و من خیلی چیزها از ایشان یاد گرفتم. امیدوارم در ادامه مسیر کاری‌اش موفق باشد.

دیدگاه‌ها