کد خبر : 1830914 | 06 تیر 1401 ساعت 08:30 | 25K بازدید | 2 دیدگاه

طارمی و تماشای یک مسابقه تابستانی

مهدی طارمی که برای گذراندن تعطیلات پایان فصل راهی بوشهر شده است با حضور در استادیوم شهر یک مسابقه فوتبال را از نزدیک به تماشا نشست.

طارمی و تماشای یک مسابقه تابستانی

به گزارش "ورزش سه"، این مسابقه تابستانی بین تیم های ذوب آهن و شاهین بوشهر در فینال لیگ برتر جوانان استان بوشهر برگزار شد. مهدی طارمی به سبب حضور یکی از همبازیانش در راس کادر فنی تیم جوانان شاهین بوشهر ازنزدیک نظاره گر این بازی شد. مهدی طارمی که فصل درخشانی را در تیم پورتو سپری کرد دو فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد و با وجود پیشنهادات رسیده فصل آینده هم برای این تیم بازی خواهد کرد. رییس باشگاه پورتو که در تعطیلات زمستانی سه بازیکن کلیدی باشگاه از جمله دیاز را انتقال داده است به سرمربی باشگاه قول داده ستاره های باقی مانده از جمله مهدی طارمی را برای فصل آینده حفظ خواهد کرد. او هم چنین می خواهد در فاصله یک فصل باقی مانده به پایان قرارداد مهدی طارمی، برای فروش مهاجم تیم ملی فوتبال ایران برنامه ریزی کند.

مهدی طارمی در روزهای اخیر هم چنین جلوی دوربین عادل فردوسی پور در برنامه 360 رفته است. مهاجم تیم ملی فوتبال ایران همواره در تعطیلات زمستانی و تابستانی به بوشهر می آید تا در کنار خانواده و همشهریانش باشد.

دیدگاه‌ها