کد خبر : 1830922 | 06 تیر 1401 ساعت 09:27 | 22.5K بازدید | 6 دیدگاه

کی‌روش بی خیال جریمه 25 هزار دلاری نمی‌شود

کارلوس کی‌روش به‌شدت از فدراسیون فوتبال مصر به‌خاطر کسر 25 هزار دلار از دستمزدش شاکی است. او بعد از مصاحبه علیه ولید مدیر اجرایی فدراسیون فوتبال این کشور یک بار دیگر از این رفتار انتقاد کرده است.

کی‌روش بی خیال جریمه 25 هزار دلاری نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، این جریمه به‌خاطر عدم حضور کارلوس کی‌روش در کنفرانس خبری پیش از بازی با کامرون در جام ملت‌های آفریقا از دستمزد سرمربی تیم ملی مصر کسر شده است اما این مربی می‌گوید هیچ کوتاهی در این موضوع نداشته است.

کارلوس کی‌روش بعد از صدور بیانیه علیه فدراسیون فوتبال مصر این بار در مورد این موضوع به سایت بطولات مصر گفت: تمام هیئت همراه تیم ملی مصر در آن زمان شاهد این کوتاهی از سوی کاف و ماموران کامرون بودند. من حتی اعلام کردم که اگر زمان نشست را کمی عقب ببرید در نشست حضور پیدا می‌کنم. اما فدراسیون فوتبال به‌صورت ناعادلانه جریمه را از دستمزد باقی مانده‌ام کسر کرده و این نهایت ظلم به من است.

کارلوس کی‌روش دوباره یکی از گزینه‌های مصر برای هدایت تیم ملی این کشور بود که به نظر می‌رسد با این مصاحبه‌ها او دیگر شانسی برای کار در تیم ملی فوتبال مصر ندارد. البته او هم اعلام کرده راضی به حضور دوباره در تیم ملی مصر و کار با فدراسیون فوتبال این کشور نیست.

حضور در کنفرانس‌های خبری پیش از بازی و بعد از بازی در مسابقات بین المللی الزامی است و مربیانی که در نشست‌های خبری حاضر نمی‌شوند از سوی فدراسیون‌های قاره‌ای جریمه سنگین می‌شوند. به همین‌خاطر کنفدراسیون فوتبال آفریقا کارلوس کی‌روش را به‌خاطر عدم حضور در نشست خبری پیش از بازی مصر – کامرون 25 هزار دلار جریمه کرد و این جریمه از سوی فدراسیون فوتبال مصر از دستمزد این مربی کسر شده است که اعتراض این مربی را به‌همراه داشته است.

1723578

دیدگاه‌ها