کد خبر : 1830928 | 06 تیر 1401 ساعت 10:19 | 42K بازدید | 7 دیدگاه

رنکینگ جدید FIVB؛ جایگاه ایران تغییر نکرد

تیم‌ملی والیبال ایران در رنگینگ اعلام شده از سوی FIVB همچنان در رده یازدهم قرار دارد.

رنکینگ جدید FIVB؛ جایگاه ایران تغییر نکرد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران در هفته اول رقابت‌های لیگ ملت‌ها، پر فراز و نشیب ظاهر شد؛ جایی که حاصل کار شاگردان بهروز عطایی کسب دو پیروزی مقابل تیم‌های چین و استرالیا و دو شکست برابر هلند و ژاپن بود.

نحوه باخت به ژاپن باعث ناامیدی هواداران والیبال در ایران شد اما باید به این نکته اشاره کرد که تیم ملی به شکل قابل توجهی جوان شده و دیگر شاهد حضور ستاره‌هایی نظیر سعید معروف، سید محمد موسوی، امیر غفور و چند بازیکن با تجربه دیگر در جمع ملی‌پوشان نیستیم و این موضوع در این نتایج تاثیرگذار بود.

تیم ملی جوان ایران هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌ها را هم ناامیدکننده آغاز کرد و در برابر تیم بدون برد بلغارستان 3-0 شکست خورد تا اوضاع برای ما خیلی نگران کننده شود. با این حال رقم زدن اولین باخت آمریکا، نمایش قابل قبول برابر برزیل با وجود شکست و نهایتا غلبه بر کانادا آرامش را به تیم عطایی برگرداند.

در همین راستا و بعد از پایان هفته دوم لیگ ملت‌ها رنکینگ جدید از سوی فدراسیون جهانی والیبال منتشر شد که بر این اساس تیم ملی ایران بدون تغییر در جایگاه یازدهم باقی ماند. تیم‌های لهستان، برزیل و فرانسه نیز همچنان رده‌های اول تا سوم را به خود اختصاص داده‌اند.

1723582

دیدگاه‌ها