کد خبر : 1830933 | 06 تیر 1401 ساعت 10:38 | 11.2K بازدید | 7 دیدگاه

جدایی کاپیتان سیتی؛ بازگشت فرناندینیو به برزیل

فرناندینیو، هافبک منچسترسیتی، برای پیوستن به اتلتیکو پارانائنزه با این باشگاه به توافق رسیده است.

جدایی کاپیتان سیتی؛ بازگشت فرناندینیو به برزیل

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فرناندینیو با منچسترسیتی در پایان فصل گذشته به اتمام رسید تا این بازیکن بتواند به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شود. 
مدیران سیتی با مشورت با کادر فنی این تیم تصمیم گرفتند که قرارداد این بازیکن برزیلی را تمدید نکنند و به همکاری با این هافبک کهنه‌کار خاتمه دهند. 
این در حالی است که فرناندینیو که در سال 2013 با قراردادی به ارزش 34 میلیون پوند از شاختار دونتسک جدا شده بود، به‌مدت 9 سال با پیراهن منچسترسیتی به میدان رفت و قهرمانی‌ها و افتخارات بسیاری را به‌دست آورد. 

1617516
او در طول این 9 سال توانست در 383 بازی با پیراهن این تیم به میدان برود، 33 گل برای آنها به ثمر رسانده و 33 پاس گل نیز برای هم‌تیمی‌هایش ارسال کند. 
پس از این که داوید سیلوا در سال 2020 از این باشگاه جدا شد تا به رئال سوسیه‌داد ملحق شود، پپ گواردیولا تصمیم گرفت که بازوبند کاپیتانی را به این بازیکن اهدا کند و او در طول این دو سال این لقب را با خود به‌همراه داشت. 
حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، خبر داده که فرناندینیو برای امضای قراردادی دو ساله با اتلتیکو پارانائنزه به توافق رسیده و این فصل آینده با پیراهن این تیم در لیگ برزیل به میدان خواهد رفت. 
این هافبک دفاعی در حالی از منچسترسیتی جدا خواهد شد که در طول دوران حضورش در ورزشگاه اتحاد موفق شد 12 جام قهرمانی را با این تیم کسب کند که در این بین پنج قهرمانی در لیگ برتر هم قرار داشت.

دیدگاه‌ها