کد خبر : 1830945 | 06 تیر 1401 ساعت 11:49 | 17.4K بازدید | 8 دیدگاه

ارزیابی مدیران لیورپول؛ باید صلاح را بفروشیم؟

مدیران لیورپول در حال بررسی شرایط فروش محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، هستند.

ارزیابی مدیران لیورپول؛ باید صلاح را بفروشیم؟

به گزارش "ورزش سه"، مذاکرات برای تمدید قرارداد صلاح هنوز به نتیجه نرسیده و همین موضوع شایعاتی را به‌همراه داشته است. 
قرارداد این بازیکن در تابستان سال آینده به پایان می‌رسد و با این که مذاکرات برای امضای قرارداد جدید از مدت‌ها قبل آغاز شده اما همچنان دو طرف نتوانستد برای تمدید این قرارداد با یکدیگر به توافق برسند.
برخی از رسانه‌های انگلیسی در روزهای گذشته از تصمیم باشگاه لیورپول برای فروش محمد صلاح خبر داده بودند. این در حالی است که آنها چند روز قبل، سادیو مانه را که یکی دیگر از بازیکنان کلیدی این تیم در سال‌های اخیر بود از دست داده‌اند. 
با این حال، نکته مهم در قرارداد صلاح این است که اگر این بازیکن برای تمدید قرارداد با مدیران لیورپول به توافق نرسد، می‌تواند تابستان آینده به‌صورت رایگان و به‌عنوان بازیکن آزاد از این باشگاه جدا شود و لیورپول به هیچ‌وجه نمی‌خواهد چنین ریسکی را بپذیرد. 

1718000


همین باعث شده که مدیران این باشگاه در حال ارزیابی شرایط فروش این ستاره مصری یا ادامه همکاری با او باشند و تمامی جوانب را در این موقعیت ارزیابی کنند تا بتوانند تصمیم درستی در این پنجره نقل و انتقالاتی بگیرند. 
آنها به پول حاصل از فروش صلاح برای جذب بازیکن جدید و تقویت خط حمله تیم نیاز دارند و به همین دلیل نمی‌توانند ریسک از دست دادن او به‌عنوان بازیکن آزاد را بپذیرند. موضوعی که مورد توجه یورگن کلوپ نیز قرار گرفته و این مربی آلمانی نیز از مدیران لیورپول خواسته که بازیکنی را به‌عنوان جانشین این مهاجم جذب کنند. 
صلاح فصل گذشته 51 بازی با پیراهن لیورپول انجام داد و موفق شد 31 گل و 16 پاس گل را برای این تیم به ثبت برساند.

دیدگاه‌ها