کد خبر : 1830963 | 06 تیر 1401 ساعت 13:37 | 39.2K بازدید | 3 دیدگاه

لشگر غایبان الهلال برای مهم‌ترین بازی فصل

الهلال با لشگری از غایبان امشب در مهم‌ترین بازی فصل حضور پیدا می کند تا برای قهرمانی بجنگند.

لشگر غایبان الهلال برای مهم‌ترین بازی فصل

به گزارش "ورزش سه"، الهلال عربستان دو هفته پیش موفق شد الاتحاد را شکست (3-1) داده و به صدر جدول لیگ عربستان صعود کند. این تیم در حال حاضر با 64 امتیاز و یک تفاضل گل بیشتر نسبت به الاتحاد در رده نخست حضور دارد. هفته پایانی لیگ عربستان امشب در چنین شرایطی برگزار خواهد شد تا اوج هیجان را در آن شاهد باشیم.

الهلال که دو دوره اخیر لیگ عربستان را با قهرمانی به پایان رسانده و از نظر تعداد قهرمانی (17) نیز رکورددار است، چندی پیش فاتح لیگ قهرمانان آسیا 2021 هم شد و برای پایان فصل طولانی اما شیرین خود امشب کار سختی خواهد داشت. این تیم در هفته پایانی لیگ عربستان در حالی مقابل الفیصلی قرار می‌گیرد که با لشگری از مصدومان مواجه است.

هیون سو، پریرا، کویلار، البلیهی، المفرج، محمد کنو، الجویر، الشهری و المالکی 9 بازیکنی هستند که الهلال امشب آنها را در اختیار نخواهد داشت. الفیصلی تیم یازدهم جدول است و با توجه به وضعیتی که دارد، برد و باخت خیلی برایش مهم نیست. با این وجود اما چون کار قهرمانی شاید با تفاضل گل مشخص شود، قهرمان آسیا برای رقم زدن پیروزی پر گل در غیاب این همه بازیکن، کار سختی در پیش خواهد داشت.

1723614

الاتحاد، تعقیب کننده سایه به سایه الهلال برای کسب عنوان قهرمانی، امشب به‌صورت همزمان با تیم الباطن دیدار خواهد کرد که برای بقا می‌جنگند و تنها یک امتیاز بیشتر از الاهلی که در منطقه قرمز قرار گرفته، دارد.

دیدگاه‌ها