کد خبر : 1830986 | 06 تیر 1401 ساعت 16:50 | 27.4K بازدید | 21 دیدگاه

می‌خواهد ثابت کند بهترین است

لواندوفسکی به‌خاطر بنزما به بارسلونا می‌رود

مدیر برنامه‌های رابر لواندوفسکی مدعی شد ستاره لهستانی می‌خواهد ثابت کند از کریم بنزما بهتر است.

لواندوفسکی به‌خاطر بنزما به بارسلونا می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، آینده رابرت لواندوفسکی در بایرن مونیخ مبهم‌تر از همیشه است. ستاره لهستانی در چندین مصاحبه تاکید کرده که قصد ماندن ندارد و در تمرینات پیش فصل نیز حاضر نخواهد شد چرا که می‌خواهد به بارسلونا برود. موضع بایرن اما سفت و سخت است و مدیران این باشگاه صراحتا گفته‌اند که به وی اجازه جدایی نخواهند داد. از سوی دیگر منابع نزدیک به بایرن ادعا کرده‌اند اگر بارسلونا پیشنهادی 60 میلیون یورویی ارائه دهد، باشگاه مونیخی حاضر خواهد شد که برای لواندوفسکی پای میز مذاکره بیاید. بایرن دو پیشنهاد 32 و 35 میلیون یورویی بارسا را رد کرده است.

1722777

سزاری کوچارسکی، مدیر برنامه‌های سابق لواندوفسکی در مورد دلیل ستاره لهستانی برای پیوستن به بارسا گفت:« رابرت می‌خواهد نشان دهد که بهتر از کریم بنزماست. این یکی از مهم‌ترین دلایل انتقال او به بارسلونا محسوب می‌شود. انتقال به بارسا رویای لواندوفسکی نبوده و نیست و او اهدافی دیگر را دنبال می‌کند. برای او رئال و بارسا تفاوتی ندارند ولی الان پیوستن به بارسلونا برای رقابت با کریم بنزما منطقی‌تر جلوه می‌کند.»

1723633

کوچارسکی ادامه داد:« بارسا و لواندوفسکی برای تحقق این انتقال مبارزه خواهند کرد و از نظر من در نهایت نیز پیروز می‌شوند. او به بایرن برای صدور مجوز جدایی فشار آورده و به این کار ادامه خواهد داد. مدیران بایرن نیز قصد او را به‌خوبی می‌دانند. از ابتدا نیز هدف رابرت بازی در بوندس‌لیگا و سپس لالیگا بود. در نهایت هم بازی در تیمی آمریکایی و سپس بازنشستگی.»

دیدگاه‌ها