کد خبر : 1830991 | 06 تیر 1401 ساعت 16:26 | 60.6K بازدید | 15 دیدگاه

در رقابت با لیورپول و چلسی

جانشین احتمالی مودریچ؛ 100میلیون برای ستاره انگلیسی

رئال مادرید جذب جود بلینگام، ستاره جوان فوتبال انگلیس و باشگاه دورتموند را برای فصل بعد هدف قرار داده است.

جانشین احتمالی مودریچ؛ 100میلیون برای ستاره انگلیسی

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد لوکا مودریچ هافبک کروات رئال در سال 2023 به اتمام می‌رسد و احتمالا در آن زمان و در سن 37 سالگی به دوران حضورش در باشگاه مادریدی خاتمه خواهد داد.

1705445

رئال مادرید از حالا جایگزین مودریچ را هم در لیست خریدش دارد و او کسی نیست جز جود بلینگام، ستاره انگلیسی دورتموند. ملی‌پوش 18 ساله انگلیسی دورتموند نگاه رئال مادرید را به خود جلب کرده ولی جذب او کار ساده‌ای نیست و 100 میلیون یورو هزینه خواهد داشت. باشگاه‌های انگلیسی نظیر لیورپول و چلسی حاضرند برای خرید این بازیکن 100 میلیون یورو بپردازند چرا که از او به‌عنوان بهترین بازیکن انگلیسی یک‌دهه آینده تعبیر می‌شود و نباید از اهمیت تبلیغاتی جذب بلینگام نیز غافل شد.

1723646

بلینگام هدف جدی رئال مادرید برای تابستان 2023 است و در واقع او بخشی از پروژه جوان سازی خط هافبک رئال محسوب می‌شود. رئال در سال‌های اخیر با فدریکو والورده، کاماوینگا و اورلین شوامنی این روند را پیش گرفته و حالا بلینگام می‌تواند ضلع جدید برای جایگزینی مثلث کاسمیرو-کروس-مودریچ باشد.

بلینگام در قراردادش بند فسخ ندارد و قراردادش تا 2025 با دورتموند معتبر است. مشخص است که خرید وی آسان نخواهد بود اما رابطه خوب مدیران رئال و دورتموند می‌تواند این مشکل را حل کند. بلینگام فصل آینده و با حضور در جام جهانی هم تجربیاتش افزایش می‌یابد و هم تبدیل به بازیکن باارزش‌تری خواهد شد. از سویی تا آن زمان پیش بینی می‌شود که وینیسیوس و رودریگو نیز بتوانند پاسپورت اسپانیایی بگیرند و مشکلی برای جذب بلینگام به‌عنوان بازیکنی با پاسپورت غیراروپایی وجود نخواهد داشت.

1723647

بلینگام یک هافبک کامل و تمام عیار با 186 سانتی متر قد است. او راست پاست و می‌تواند در پست بال هم بازی کند. او دوران فوتبالش را در آکادمی بیرمنگام آغاز کرد و درخشش او باعث شد تا دورتموند به سراغش برود و برای خریدنش 25 میلیون یورو بپردازد. او در فصل اول حضورش در دورتموند در 46 بازی یک پاس گل داد ولی در فصلی که گذشت، با 6 گل و چهارده پاس گل بسیار خوش درخشید.

دیدگاه‌ها