کد خبر : 1830997 | 06 تیر 1401 ساعت 17:20 | 46.6K بازدید | 1 دیدگاه

خیانت به سیمئونه؛ رفتن به آغوش نراتزوری! (عکس)

لائوتارو مارتینز فاصله‌ای تا انتقال به اتلتیکومادرید نداشت، اما در نهایت به پیشنهاد اینتر پاسخ مثبت داد.

خیانت به سیمئونه؛ رفتن به آغوش نراتزوری! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تصاویری از سال 2017 منتشر شده که نشان می‌دهد لائوتارو مارتینز، ستاره گلزن و فعلی اینتر با باشگاه اتلتیکومادرید به توافق کامل رسیده است. در آن مقطع قرار بود لائوتارو مارتینز برای 6 فصل با اتلتیکو قرارداد بسته و این باشگاه برای جذب او 12 میلیون یورو پرداخت کند. البته توافق شده بود لائوتارو تا ژوئن به‌صورت قرضی در راسینگ مانده و بعد راهی لالیگا شود. 

همچنین قرار بود این بازیکن فوتبال تست پزشکی را در بوئنوس آیرس بگذراند و رولی زاراته، مدیر برنامه لائوتارو مارتینز فاش کرد این انتقال 99 درصد نهایی شده بود. همچنین تصاویر موید آن است که لائوتارو مارتینز اسناد و مدارک باشگاه اتلتیکو و پیش قرارداد را امضا کرده و لبخند رضایت او نیز حاکی از خوشحالی این بازیکن از این انتقال است.

اما در نهایت در جولای 2018، باشگاه اینتر قرارداد لائوتارو مارتینز را رسمی کرد. باشگاه ایتالیایی در نهایت دو برابر بیشتر برای لائوتارو پرداخت کرد و که با وجود تعهد این بازیکن به اتلتیکو، او در نهایت تسلیم اصرار دیگو میلیتو، اسطوره راسینگ و همچنین خاویر زانتی، نایب رئیس باشگاه اینتر شده و در واقع زیر قول و قرار خود زد. البته دیگو سیمئونه در سال‌های اخیر همچنان علاقه‌مند به همکاری با لائوتارو مارتینز بوده و شایعاتی همچنان در مورد احتمال انتقال این ستاره آرژانتینی به مادرید وجود دارد.
17236531723654

دیدگاه‌ها