کد خبر : 1831000 | 06 تیر 1401 ساعت 17:40 | 12.9K بازدید | 4 دیدگاه

فاوره سرمربی نیس شد؛ تکلیف نیمکت PSG معلوم شد؟

لوسین فاوره، سرمربی باتجربه و سابق دورتموند به‌عنوان سرمربی جدید نیس انتخاب شد.

فاوره سرمربی نیس شد؛ تکلیف نیمکت PSG معلوم شد؟

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه نیس اعلام کرد دوران حضور کریستوف گالتیه در این باشگاه به اتمام رسیده و از ابتدای فصل بعد لوسین فاوره هدایت این تیم را به‌عهده خواهد داشت. آریان پچو، مربی 47 ساله آلبانیایی که اخیرا هدایت تیم‌های جوانان بازل را بر عهده داشته و کریستوف مولین 52 ساله که سرمربی تیم ملی زیر 20 سال سوئیس بوده، به‌عنوان دستیار، لوسین فاوره را در حین انجام این مسئولیت کمک خواهند کرد.

1723657

دوران حضور لوسین فاوره روی نیمکت دورتموند چندان موفقیت آمیز نبود و حالا این سرمربی 64 ساله از این به بعد در لیگ فرانسه فعالیت خواهد کرد. بدین‌ترتیب به نظر می‌رسد شایعات حضور کریستوف گالتیه روی نیمکت پاری‌سن ژرمن حقیقت دارد و او به‌زودی به‌عنوان سرمربی جدید این باشگاه متمول و فرانسوی معرفی خواهد شد.

پاری‌سن ژرمن نام‌های بزرگ و فراوانی از جمله آنتونیو کونته، زین الدین زیدان و مکس آلگری را زیر نظر داشت، اما هیچ‌یک به پیشنهاد این باشگاه پاسخ مثبت ندادند و لوییس کامپوس که با کریستوف گالتیه دوران موفقی را در لیل سپری کرد، قصد دارد او را به‌عنوان سرمربی جدید پاری‌سن ژرمن انتخاب کند. 

جیم رتکلیف، مالک نیس به وب‌سایت باشگاه گفت: "من واقعا خوشحالم که لوسین فاور به ما ملحق شده است. او یک مربی باتجربه است که در بوندس‌لیگا و همچنین اینجا در نیس موفقیت‌هایی کسب کرده است. عملکرد او در همه جا باعث احترام و تحسین می‌شود و سبک مربیگری فاوره کاملا با دیدگاه ما برای نیس مطابقت دارد."

دیدگاه‌ها