کد خبر : 1831015 | 06 تیر 1401 ساعت 19:20 | 38K بازدید | 8 دیدگاه

پیشنهاد معامله یووه به لیورپول؛ کلوپ راضی می‌شود؟

یوونتوس به درخواست سرمربی‌اش تلاش‌ها برای به خدمت گرفتن نبی کیتا از لیورپول را آغاز کرده و در ازای او آدریان رابیو را به قرمزها پیشنهاد داده است.

پیشنهاد معامله یووه به لیورپول؛ کلوپ راضی می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، گزارش‌ها در ایتالیا حاکی از این است که باشگاه یوونتوس به درخواست سرمربی‌‌اش، ماسیمیلیانو آلگری، تلاش برای به‌خدمت گرفتن نبی کیتا، ستاره لیورپول را آغاز کرده. تلاش جسورانه‌ای که در صورت محقق شدن می‌تواند یکی از عملیات بزرگ نقل و انتقالات تابستانی باشد.

یوونتوس تا اینجا موفق شده پل پوگبا را به‌عنوان بازیکن آزاد به‌خدمت بگیرد و حالا به دنبال پیدا کردن زوجی برای او در خط میانی است. کالچیومرکاتو مدعی است آلگری به این‌منظور، نبی کیتا، هافبک لیورپول را در نظر گرفته.

1466375

پیش از این خبرهایی درباره ابراز علاقه لیورپول به جذب آدریان رابیو از یوونتوس منتشر شده بود. شاید به همین خاطر باشد که یوونتوس معتقد است با پیشنهاد دادن رابیو، ممکن است بتواند لیورپول را به از دست دادن نبی کیتا راضی کند.

زمانی که کیتا در سال 2017 از لایپزیش به لیورپول پیوست انتظارها از او در آنفیلد بالا بود اما او در این سال‌ها نتوانسته آنطور که تصور می‌شد درخشان ظاهر شود. باید دید آیا یورگن کلوپ که آدریان رابیو را مهره مناسبی برای تیمش می‌داند حاضر است در ازای به‌خدمت گرفتن او با جدایی ستاره‌ای مثل نبی کیتا موافقت کند؟

1549980

این معامله در صورت انجام شدن برای یوونتوس سودی دوطرفه خواهد داشت. آنها علاوه بر جذب مهره باکیفیتی مثل کیتا، پرونده تمدید قرارداد رابیو را به سود خودشان خواهند بست. رابیو یک سال تا پایان قراردادش با یووه فاصله دارد و بیانکونری نمی‌خواهد سال آینده او را به‌عنوان بازیکن آزاد از دست بدهد.

دیدگاه‌ها