کد خبر : 1831039 | 06 تیر 1401 ساعت 21:21 | 34.7K بازدید | 10 دیدگاه

دوست داشتم در آلومینیوم بمانم؛

قائدرحمتی: فقط از پرسپولیس و فولاد پیشنهاد نداشتم!

هافبک آلومینیوم می‌گوید علی‌رغم پیشنهاد سایر باشگاه‌ها با علاقه شخصی قراردادش با اراکی‌ها را تمدید کرده است.

قائدرحمتی: فقط از پرسپولیس و فولاد پیشنهاد نداشتم!

به گزارش "ورزش سه"، محمود قائدرحمتی پس از سپری کردن یک فصل درخشان در آلومینیوم اراک و نمایش تاثیرگذاری که در ترکیب و خط میانی این تیم داشت و دو گل سه امتیازی مقابل فجر سپاسی و صنعت نفت آبادان به ثمر رساند، در پایان فصل با اتمام قراردادش مورد توجه باشگاه‌های دیگر قرار گرفته بود، اما در نهایت قراردادش با آلومینیوم را تمدید کرد.

قائدرحمتی در خصوص اینکه گفته می‌شود پس از پایان فصل از آلومینیوم جدا می‌شود و یک انتقال مهم خواهد داشت، عنوان کرد: قراردادم با باشگاه آلومینیوم تمام شده بود و می‌توانستم خیلی راحت به یک تیم دیگر بروم، اما پس از اینکه با آقای رحمتی صحبت کردم و مذاکره‌ای که با باشگاه آلومینیوم داشتم، این تصمیم را گرفتم در اراک بمانم تا ان‌شاالله یک فصل خوب دیگر داشته باشم.

او ادامه داد: اصلا اهل بازار گرمی و فضای رسانه‌ای نیستم و یکبار نگفتم کدام تیم من را می‌خواهد و این مدل سروصداها را نکردم، اما واقعیت این است پیشنهادات بسیار خوبی داشتم که از نظر مالی هم بالاتر از آلومینیوم بود و حتی جایگاه بالاتری در جدول لیگ برتر داشتند، اما با این حال دوست داشتم یک سال دیگر در اراک باشم.

1695951

قائدرحمتی در مورد اینکه گفته می‌شد با استقلال و سپاهان مذاکره کرده بود، گفت: از باشگاه‌های استقلال و سپاهان با من صحبت کرده بودند و حتی مذاکرات خوبی هم با هر دو طرف داشتم، اما خدا را شکر شرایطم طوری بود که غیر از پرسپولیس و فولاد خوزستان، تقریبا از تمام تیم‌های بالای جدول پیشنهادات خوبی داشتم ولی شرایط بهتری برای ادامه همکاری با آلومینیوم دیدم.

هافبک آلومینیوم در مورد اینکه گفته می‌شود به‌خاطر پرسپولیسی بودن به استقلال نرفته است، ابراز کرد: علاقه‌ای ندارم درباره این مسائل صحبت کنم چون فقط به فکر فوتبال و پیشرفت کردن هستم و معتقدم در زمان دیگری می‌توانم تصمیم بهتری بگیرم. پرسپولیس در نیم‌فصل من را می‌خواست، اما شرایطم برای جدایی از آلومینیوم فراهم نبود.

او در مورد شرایط آلومینیوم برای فصل جدید لیگ برتر گفت: خیلی از نقل و انتقالات تیم با خبر نیستم، اما به نظرم شاکله اصلی تیم حفظ شده و نفرات جدیدی هم اضافه می‌شوند که تیم را تقویت می‌کنند و با شرایط خوبی وارد بازی‌ها می‌شویم.

دیدگاه‌ها