کد خبر : 1831041 | 06 تیر 1401 ساعت 21:50 | 84.6K بازدید | 14 دیدگاه

وداع آندریاس کریستنسن؛

خداحافظی احساسی با چلسی؛ به مقصد بارسلونا

آندریاس کریستنسن، مدافع 25 ساله و دانمارکی با انتشار نامه‌ای جدایی خود از چلسی را به‌صورت رسمی اعلام کرد.

خداحافظی احساسی با چلسی؛ به مقصد بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد آندریاس کریستنسن با باشگاه چلسی به اتمام رسیده و به نظر می‌رسید این مدافع میانی با قراردادی آزاد راهی بارسلونا خواهد شد. حالا آندریاس کریستنسن بعد از سال‌ها بازی برای چلسی، از تمامی ارکان این باشگاه تشکر کرده و مدعی شد تصمیم جدایی از چلسی برایش دشوار بوده است.

آندریاس کریستنسن امروز با انتشار پستی در صفحه خود نوشت: "در 16 سالگی مجبور شدم تصمیم سختی بگیرم و دانمارک را ترک کنم. باشگاه‌های خواهان جذب من شدند، اما تنها یک گزینه برای من وجود داشت و آن چلسی بود. از لحظه‌ای که وارد شدم آنها کاری کردند من احساس ‌کنم که در خانه هستم. از جیم فریزر و نیل بات که بلافاصله مرا به‌عنوان بخشی از خانواده خود پذیرفتند، بسیار سپاسگزارم. 

1690225

یکی از افتخارآمیزترین لحظات من در این باشگاه زمانی بود که در جام حذفی و لیگ جوانان اروپا قهرمان شدیم. آن گروه خاصی از بازیکنان جوان بود و من به داشتن چنین هم‌تیمی‌هایی افتخار می‌کردم.

من به اندازه کافی خوش شانس بودم که زیر نظر مربیان فوق العاده‌ای مانند آنتونیو کونته، ژوره مورینیو و حالا توماس توخل بازی کردم. سال گذشته، موفقیتی که من به‌عنوان یک بازیکن به آن افتخار می‌کنم رخ داد و ما در لیگ قهرمانان اروپا در پورتو قهرمان شدیم. با تمام امیدها و ترس‌های بازیکنی که دوران حرفه‌ای خود را شروع می‌کند، در سن پایین راهی چلسی شدم و از تمام اعضای باشگاه برای تحقق رویایم سپاسگزارم.

پس از گذراندن 10 سال فوق العاده در این باشگاه، احساس کردم حالا زمان مناسبی برای شروع جدید من و خانواده‌ام است. از نظر ذهنی، چند ماه گذشته سخت بوده، زیرا تصمیم ترک این باشگاه آسان نبوده است. من فرد پرحرفی نیستم، بنابراین گاهی اوقات هواداران نمی‌دانند که چلسی و هوادارانش چقدر برای من اهمیت دارند. دلم برای بازیکنان، کادر فنی و همه اینجا تنگ خواهد شد و برای چلسی و هواداران بهترین‌ها را آرزو می‌کنم."

دیدگاه‌ها