کد خبر : 1831046 | 06 تیر 1401 ساعت 23:08 | 57K بازدید | 10 دیدگاه

آژاکس به یونایتد: ما مثل بارسا لنگ پول نیستیم

باشگاه آژاکس به منچستریونایتد اعلام کرده اگر خواهان جذب دو بازیکن این تیم، آنتونی و لیساندرو مارتینز است باید مبلغ 150 میلیون یورو بپردازد.

آژاکس به یونایتد: ما مثل بارسا لنگ پول نیستیم

به گزارش "ورزش سه"، حالا دیگر مشخص شده که اریک تن‌هاخ، سرمربی هلندی منچستریونایتد، علاقه ویژه‌ای به بازیکنان هموطنش دارد و در تابستان جاری عمده فعالیت‌های شیاطین سرخ در بازار نقل و انتقالات متوجه بازیکنان هلندی است. از این گذشته، ستاره‌هایی که سابقه بازی زیر نظر تن‌هاخ در تیم سابقش، آژاکس را دارند بیش از دیگران مورد توجه یونایتد قرار دارند.

آنتونی و لیساندرو مارتینز، دو بازیکن حال حاضر آژاکس، از جمله هدف‌های مهم امسال تابستان یونایتد هستند. ولی روزنامه تلگراف امروز مدعی شد باشگاه هلندی به یونایتد اعلام کرده اگر این دو بازیکن را می‌خواهد باید خودش را برای پرداخت مبلغ 150 میلیون یورو آماده کند.

1723699
لیساندرو مارتینز

آنتونی، وینگر برزیلی آژاکس، و لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی این تیم، در فهرست خرید اصلی سرمربی سابق‌شان حضور دارند ولی بر خلاف قضیه دی‌یونگ و بارسلونا، آژاکس در مضیقه شدید مالی قرار ندارد و حاضر نیست هر طور شده با یونایتدی‌ها راه بیاید تا بتواند به بودجه‌اش سر و سامان دهد.

آژاکس قیمت آنتونی را 75 تا 80 میلیون یورو ارزیابی کرده و معتقد است مارتنیز چیزی در حدود 50 تا 60 میلیون یورو می‌ارزد.

1723700
آنتونی

این خبر خوبی برای تن‌هاخ نیست چرا که بعید به نظر می‌رسد یونایتد بعد از خرید دی‌یونگ از بارسا بتواند از عهده پرداخت چنین مبلغ هنگفتی برآید. آژاکس بر خلاف بارسا که با وضعیت مالی بدی روبه‌رو است، شرایط مالی باثباتی دارد و در گفت‌وگوها با تن‌هاخ و همچنین جان مورتا، مدیر ورزشی جدید یونایتد، به‌صراحت اعلام کرده که بازیکنانش را به هر قیمتی واگذار نخواهد کرد.

دیدگاه‌ها