کد خبر : 1831052 | 06 تیر 1401 ساعت 23:57 | 13.7K بازدید | 10 دیدگاه

استرلینگ در آستانه جدایی؛ چلسی با سیتی تماس گرفت

وب‌سایت گل اعلام کرد باشگاه چلسی با منچسترسیتی درباره خرید رحیم استرلینگ، مهاجم این تیم، تماس گرفته است.

استرلینگ در آستانه جدایی؛ چلسی با سیتی تماس گرفت

به گزارش "ورزش سه"، وب‌سایت گل خبر داد باشگاه چلسی با منچسترسیتی تماس گرفته و از تمایل خود برای به خدمت گرفتن رحیم استرلینگ خبر داد. پیش از این شایعاتی در این‌باره مطرح شده بود ولی گل می‌گوید این شایعات موثق است و چلسی تماسی رسمی برای خرید استرلینگ با سیتی برقرار کرده.

با توجه به ترک چلسی توسط روملو لوکاکو و انتقال قرضی او به اینتر، توماس توخل به دنبال جذب مهاجمی تمام‌کننده است و به این‌منظور رحیم استرلینگ را در نظر گرفته. وجود شک و شبهه درباره ماندگار شدن حکیم زیاش و کریستین پولیسیچ، اشتیاق توخل به جذب استرلینگ را افزایش داده.

1691459

البته هنوز پیشنهاد رسمی‌ای از سوی چلسی به منچسترسیتی نرسیده ولی به گفته گل، اولین تماس برقرار شده و مراحل بعدی مذاکرات ظرف روزهای آینده انجام خواهد شد.

از قرارداد استرلینگ با سیتی 12 ماه دیگر باقی مانده و گفته می‌شود قیمتی که سیتی برای او در نظر دارد بیشتر از قیمتی است که آرسنال برای خرید گابریل ژسوس خواهد پرداخت. گفته می‌شود آرسنال و سیتی برای انتقال ژسوس به قیمت 55 میلیون دلار به توافق رسیده‌اند.

رحیم استرلینگ تا این لحظه اعلام نکرده که آیا خواهان جدایی از سیتی و پیوستن به چلسی یا تیم دیگری هست یا نه. اما با توجه به اینکه او فصل گذشته در سیتی از سوی گواردیولا به اندازه فصل‌های گذشته به میدان فرستاده نمی‌شد، احتمال رضایت او به جدایی بیشتر است.

دیدگاه‌ها