کد خبر : 1831056 | 07 تیر 1401 ساعت 01:28 | 42.6K بازدید | 20 دیدگاه

پایان لیگ عربستان با عجیب‌ترین نتایج؛

الهلال قهرمان شد، حریف فولاد و الاهلی سقوط کردند!

حریف آسیایی شاگردان جواد نکونام با شکست مقابل الهلال عربستان به دسته پایین‌تر سقوط کرد.

الهلال قهرمان شد، حریف فولاد و الاهلی سقوط کردند!

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های هفته سی‌اُم و پایانی فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ حرفه‌ای عربستان با انجام هشت مسابقه همزمان از ساعت ۲۲:۳۰ دوشنبه شب پیگیری شد که در یکی از آنها، تیم‌های الهلال صدرنشین و الفیصلی در ورزشگاه مرسول پارک ریاض مقابل هم قرار گرفتند تا تکلیف قهرمان و تیم سقوط کننده را مشخص کنند.

الهلال عربستان که در صورت تساوی یا شکست در مسابقه امشب ممکن بود قهرمانی را از دست بدهد و به الاتحاد بدهد، در دیدار خانگی مقابل حریف آسیایی فولاد ایران موفق به کسب پیروزی شد تا از عنوان خود دفاع کند.

الفیصلی، حریف شاگردان جواد نکونام در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا، در دیدار مقابل الهلال تلاش زیادی برای فرار از شکست داشت ولی تنها یکی از دو گل خورده را جبران کرد و در نهایت بازنده زمین را ترک کرد.

1723710

الهلال با برتری در هفته پایانی فصل، برای هجدهمین بار به مقام قهرمانی لیگ حرفه‌ای عربستان رسید

رقیب فولاد ایران در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان، با نتیجه ۲ بر یک مقابل الهلال شکست خورد تا سه پله سقوط کند و با قرار گرفتن در جایگاه چهاردهم جدول لیگ حرفه‌ای عربستان، پس از الحازم و الاهلی، به دسته پایین‌تر برود و به‌عنوان تیم لیگ دسته دومی برابر شاگردان نکونام قرار بگیرد!

تیم الهلال عربستان با کسب پیروزی مقابل الفیصلی که بیستمین برد فصل آنها بود، ۶۷ امتیازی شد و با دو امتیاز بیشتر نسبت به الاتحاد، ضمن حفظ صدرنشینی لیگ حرفه‌ای عربستان، به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست پیدا کرد.

نکته عجیب دیگر علاوه بر رفتن حریف آسیایی فولاد به دسته دوم لیگ عربستان، قرار گرفتن الاهلی در رتبه پانزدهم جدول و سقوط به لیگ پایین‌تر بود؛ تیمی که پنج سال قبل به قهرمانی در این مسابقات رسید و سابقه نایب‌قهرمانی در دو دوره لیگ قهرمانان آسیا را نیز دارد.

گفتنی است، تیم دسته دومی الفیصلی عربستان روز چهاردهم بهمن‌ماه سال جاری باید در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف فولاد ایران برود.

1723711

دیدگاه‌ها