کد خبر : 1831059 | 07 تیر 1401 ساعت 08:49 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

تنیسور اسپانیایی مانع از حمله سایبری به ویمبلدون!

با حذف تنیسور لهستانی در دور نخست مسابقات ویمبلدون نگرانی مسئولان برگزاری هم به پایان رسید.

تنیسور اسپانیایی مانع از حمله سایبری به ویمبلدون!

به گزارش "ورزش سه" ۲ ماه قبل بود که مسئولان برگزاری ویمبلدون اعلام کردند به دلیل جنگ نظامی بین روسیه و اکراین، تنیسورهای روس و بلاروس حق شرکت در این دوره از مسابقات ویمبلدون را ندارند. تصمیمی که با اعتراضات و البته حمایت‌های مختلفی همراه بود.
یک روز پیش از شروع مسابقات، هوبرت هورکاچ، تنیسور لهستانی و مرد شماره ۱۰ دنیای تنیس اعلام کرد به ازای هر ضربه ایس (تبدیل مستقیم سرویس به امتیاز بدون برخورد توپ با صفحه راکت حریف) در مسابقات امسال، ۱۰۰ یورو به جنگ‌زده‌های اکراینی کمک می‌کند تا با این کار توجه رسانه‌ها بار دیگر معطوف به مردم کشور همسایه‌اش شود.

1723719
همین موضوع باعث شده بود تا با توجه به قدرت سایبری بالای کشور روسیه و هکرهای معروف این کشور، سران برگزاری ویمبلدون بیم حمله سایبری به سیستم آماردهی و ثبت امتیاز این مسابقات را داشته باشند اما با پیروزی دراماتیک تنیسور اسپانیایی، الخاندرو داویدویچ فوکینا برابر این تنیسور لهستانی، نگرانی‌ها به پایان رسید و هوبرت هورکاچ هم با ثبت ۲۱ ایس در بازی دیروز، ۲۱۰۰ یورو به مردم اکراین کمک خواهد کرد. هرچند مبلغ بدست‌آمده اولویتی برای هورکاچ نداشت و این تنیسور بیشتر با این اقدام سعی در جلب توجه افکار عمومی نسبت به اکراینی‌ها داشته است.

1723720

دیدگاه‌ها